Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I never believed in love at first sight {Jonas Brothers} » In Londen ~7~

I never believed in love at first sight {Jonas Brothers}

15 sep 2010 - 19:27

403

0

275



In Londen ~7~

Lang -te lang- verwachte volgende deel, omdat bepaalde personen hele goede smeekers zijn..

PoV Brit:
Opeens stond Jessica achter me, ze klopte op mijn schouder. Ik probeerde zo onopvallend mogelijk voor Joe te gaan zitten want het gedoe voor de hotelkamer deur twee dagen geleden was ik nog niet vergeten. 'Ik heb hem wel gezien, hoor' zei Jessica spottend. Snel probeerde ik een smoes te verzinnen, maar mijn creativiteit liet me in de steek. 'aal je maar niks in je hooft, Muller' Jessica wendde zich tot Joe. 'OF jij bent vanavond mijn date op het feest, OF -Ze wierp een niet al te meelevende blik op mij.- ik zorg dat `Muller van school geplaatst word.' Ik zou willen zien hoe mijn gezicht er nu uitzag. Er vormt zich een grote prop in mijn buik. Weg van school?! Dat zouden mijn ouders niet overleven...

PoV Nick:
-tjdsprong-
Ik liep onze hotelkamer in den deed de deur achter me dicht. Blij met mijn leven [Owkey dat klinkt echt heel droog] pakte ik mijn gitaar uit de hoek van de kamer en speelde mee met de muziek van de radio. Nadat ik de laatste noten van "I`m yours" had aangeslagen kwamen Kevin, Dani, Frankie en Joe de kamer binnen. 'What's up, bro?' vroeg Kevin, die merkte dat ik uber vrolijk was. 'Ik heb Emma meegevraagd naar het feest van vanavond,' zeg ik, het was duidelijk genoeg dat ze meteen "ja" had gezegd. Ik stond op en liep terug naar het hoekje in de kamer om mijn gitaar terug te zetten en vervolgens door te lopen naar mijn slaapkamer. Maar Joe hield me tegen. 'Kan ik even met je praten?' het klonk serieus en dat maakte me nieuwsgierig. Samen met hem liep ik de kamer binnen. Joe liet zich op mijn bed vallen en bewoog niet meer. Er zat hem iets dwars en dat verpestte een beetje mijn stemming.Het hoopje "Joe" op bed begon met het vertellen van een verhaal: 'Ik wilde Brit ook meevragen naar het feest, maar dat kind, die Jessica en haar meelopers vriendinnen verpesten alles. Het is chantage. Jessica wil met mij naar het feest, en als ik daar niet aan meewerk word Brit van school gestuurd. Maar ik wil helemaal niet met haar naar het feest.' 'Dus je heb liever dat Brit van school gestuurd word?' 'Nee natuurlijk niet, maar dit is de laatste dag dat we bij elkaar zijn, dringt het wel tot je door dat wel elkaar naar morgen misschien wel niet meer terug zijn?'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.