Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » She's my angel.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

15 sep 2010 - 23:20

506

0

241



She's my angel.

LALA..

Joe POV:

Ik wordt wakker van me mobiel en open het smsje. ''heej Joe ben je nog bij Lys? nou wij gaan zo naar haar toe.'' Ik open een nieuw bericht en sms snel terug. ''Ja, ik ben nog bij Lys en wie is we?'' Ik druk op verzenden en 1minuut later heb ik een smsje terug. ''Soraya en ik.'' Ohja, hij is nu met Soraya samen. Ik leg m'n mobiel weer weg en ga weer terug liggen. Ik kijk even naar Lysse en glimlach. Ik ga met m'n hand langs der wang. ''You're my angel.'' Ik leg m'n hoofd langs die van haar en sluit m'n ogen weer. Ik schrik weer wakker van de deur die open gaat en Justin komt binnen met Soraya. Ik ga zitten en Justin geeft me een box. Justin loopt om het bed heen en drukt een kus op Lysse der voorhoofd. ''hoe gaat het met der?'' en hij kijkt me vragend aan. ''Ja, het gaat beter.'' Soraya komt naar me toe en knuffelt me kort. Dan loopt ze ook om het bed heen en knuffelt Lysse voorzichtig. Lysse slaapt door en ik ga met m'n hand lang der wang. 10 minuten later komen Leen en Cody binnen. Justin gaat snel zitten en trek Soraya op z'n schoot. ''Wat doe je justin?'' ''Niks'' en hij drukt een kus op haar lippen. ''uh hoi Justin.'' ''Hoi.'' antwoord Justin ongeintereseerd. ''kan ik even met je praten?'' vraagt ze dan. ''Ja.'' Soraya staat op van z'n schoot en Justin loopt met Leen naar de gang. ''Joe?'' Ik kijk naast me en Lysse komt recht. Ze legt vermoeid der hoofd tegen me schouder. ''Hoelaat komen Danie en Kevin met Maudy?'' ''Over een kwatier.'' Ze knikt en ik sla m'n arm om der heen. Ze kijkt op. ''Oh, hee Soray en Cody.'' ''Hee.'' zeggen ze in koor. Lysse haalt der hoofd van me schouder. ''Joe?'' Ik kijk der aan en ze drukt der lippen op die van mij. ''Ik hou van je.'' ''Ik ook van jou.'' Ze glimlacht en laat zich dan achterover vallen. Justin en Leen komen weer binnen. ''Ow, hee je bent wakker.'' en Justin loopt naar Lysse toe. ''Ja.'' Justin knuffelt der en gaat weer zitten. Een kwatier later gaat de deur weer open en komen Kevin en Danie binnen met Maudy. Danie loopt door naar Lysse en Lysse gaat tussen mijn benen zitten. Danie geeft Maudy aan Lysse en Lysse kijkt blij naar ons kleine meisje. Ik sla m'n armen om der heen en ze legt der hoofd tegen me aan. Een mooier moment dan dit bestaat niet. Justin glimlacht en Maudy begint te huilen. Danie pakt een flesje uit der tas en geeft die aan Lysse. Lysse stopt de fles in Maudy's mondje en Maudy drinkt der flesje leeg. Ik kijk gelukkig naar m'n vrouw en dochtertje. Naar een uur is iedereen weg en Lysse ligt alweer te slapen. Ik ga naast der liggen en kijk naar der. Mijn ogen worden langzaam zwaarder en uiteindelijk val ik zelf ook in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.