Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » He's so happy with her.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

15 sep 2010 - 23:20

557

1

231



He's so happy with her.

..

Justin POV:

Joe is gewoon vergeten met wie ik ga. Soraya kijkt me aan. ''gaat het wel?'' '' Ja, hoeso?'' ''Je keek een beetje raar.'' en ze drukte een kus op me lippen. ''Nou eigenlijk voel ik me ook niet so lekker je weet wel met Leen enzo'' ''Oh.'' zegt ze zacht. Ik druk mijn lippen op die van haar. ''Justin weeet je het wel zeker?''mompelt ze tussen de kus door. ''Ik weet het niet.'' Soraya kijkt uit het raam van de auto. De chaffeur pakeert de auto. ''Meneer Bieber we zijn er.'' Ik knik en we stappen uit. We lopen heel snel naar binnen naar de kamer van Lysse. Ik open de deur en zie Joe naast Lysse op het bed liggen. Ze is zo.. zo belangrijk voor hem. Joe gaat zitten en ik geef hem een box. Ik loop om het bed heen en druk een kus op Lysse der voorhoofd. ''hoe gaat het met der?'' en ik kijk Joe vragend aan. ''Ja, het gaat beter.'' Soraya loopt naar Joe en knuffelt hem kort. Dan loopt ze ook om het bed heen en knuffelt Lysse voorzichtig. Lysse slaapt door en Joe gaat met z'n hand lang der wang. 10 minuten later komen Leen en Cody binnen. Ik ga snel zitten en trek Soraya op m'n schoot. ''Wat doe je justin?'' ''Niks'' en ik druk een kus op haar lippen. ''uh hoi Justin.'' ''Hoi.'' antwoord ik ongeintereseerd. ''kan ik even met je praten?'' vraagt ze dan. ''Ja.'' Soraya staat op van me schoot en ik loop met Leen naar de gang. ''Ja wat is er?'' ''Nou gewoon, waarom doe je zo, ik bedoel we waren 2jaar heel gelukkig samen en door een kleine ruzie zijn we uitelkaar. Ik mis je Justin.'' Ik zucht. ''Ik mis jou ook wel maar ik kan Soraya niet zomaar laten vallen.'' Leen kijkt naar beneden. ''Dat begrijp ik, maar ..'' Ik til der gezicht op. ''Maar wat?'' ''Maar ik hou van je en ik was er gewoon nog niet klaar voor.'' ''Het spijt me, ik had niet zo moeten reageeren.'' Ik trek Leen in me armen en knuffel der. ''Kom we gaan terug.'' Ze knikt en samen lopen we weer naar binnen. Ik kijk naar het bed en zie dat Lysse wakker is. ''Ow, hee je bent wakker.'' en Ik loop naar Lysse toe. ''Ja.'' Ik knuffel der en ga weer zitten. Een kwatier later gaat de deur weer open en komen Kevin en Danie binnen met Maudy. Danie loopt door naar Lysse en Lysse gaat tussen Joe's benen zitten. Danie geeft Maudy aan Lysse en Lysse kijkt blij naar Maudy. Joe slaat z'n armen om der heen en ze legt der hoofd tegen hem aan. Ze zijn zo gelukkig samen, en ik maar zeuren dat ik er mis enzo.. Ik zie nu pas hoe gelukkig ze is met hem. Ik glimlach en Maudy begint te huilen. Danie pakt een flesje uit der tas en geeft die aan Lysse. Lysse stopt de fles in Maudy's mondje en Maudy drinkt der flesje leeg. Joe kijkt vertedert naar z'n vrouw en dochtertje. Naar een uur moeten we weg. Ik loop samen met Soraya neer de auto en we gaan naar huis. Thuis laat ik me op de bank vallen en ik staar naar de tv. Soraya pakt Sam's touw af en begint met Sam te spelen.


Reacties:


saphira
saphira zei op 15 sep 2010 - 23:36: