Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » part 13

Save your kisses for me..!x [TC]

4 jan 2009 - 14:59

348

0

256



part 13

Heey Tom, je denkt nu vast ‘what the fuck?’ maar ik wou enkel zeggen dat die kus meer betekende dan dat jij denkt waarschijnlijk. greatZ Bill!


Een lach siert mijn gezicht. God,d ie jongen is gewoon, speciaal. Ik kan hem niet in woorden omvatten. ‘Tom eten!’, roept mijn vader van beneden. Ik spring op en loop naar beneden. ‘Pap na het eten moet ik nog effe iets doen!’, zeg ik met een lach op mijn gezicht, een zweem van trots dat door mijn lichaam giert omdat ik eindelijk iets te doen heb! Mijn pap knikt. Dan komen ook Kaat en Lola ook de keuken binnen. ‘Wat deed Bill hier,’, vraagt Lola die dus wel degelijk de vraag op mij gericht heeft. ‘hij was zijn geschiedenis vergeten en kwam vragen voor kopieën!’, Lola knikt. ‘en heb je hem dat ook gegeven?’, ‘Ja! Waar zie je me voor aan een boeman of zo?’, ‘Neen, sorry hoor, maar aangezien jij en Bill…’, ik kijk haar met een dodelijke blik aan waardoor ze weet dat ze nu beter kan zwijgen. Na het eten help ik pap en Karen nog met de tafel afruimen. ‘Pap ik ben weg hè?’, roep ik door het hele huis. ‘Ja is goed jongen, maar ik sta naast je.’, ik lach. ‘Sorry, maar ik ben gewoon blij vandaag!’, zeg ik. ‘Vandaag, of enkel deze avond?’, zegt pap gevolgd door een knipoog. Ik grijns. ‘het komt door iets met een ‘B’’, zeg ik en loop dan het huis uit. Richting het naar Bill’ huis gaan besef ik dat zijn moeder waarschijnlijk nog boos op me is of zo. O ja ze zal waarschijnlijk niet boos zijn omdat Bill haar iets had wijsgemaakt. Eenmaal op de oprit van het huis denk ik eraan om terug naar mijn eigen huis te gaan, neen niet gaan, lopen! Ik raap al mijn moed bijeen en ga richting de deur en druk de bel in. Ik hoor hoe het geluid van de bel weergalmt door het huis. Dan schiet de deur open en kijk ik recht in het gezicht van Simone, Bill’ moeder.


reactie!=)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.