Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Our house » 22

Our house

17 sep 2010 - 16:32

317

0

179



22

Weetje, VOlturi is afgeleidvan Vulture en dat is iets van gier in het Frans! (Dacht ik)

Ik grinnikte mee.
'Hé, zijn je ouders nog op bezoek geweest?'vroeg ik, met een jaloerse blik naar het saucijzenbroodje dat Lauren voor geschoteld kreeg.
Ik had één keer in mijn hele leven zo'n broodje geproeft, dat was toen ik net acht jaar was, en Aro-ik zat bij de Volturi, ja- me een cadeautje gaf: een dagje bij de Cullens (daarna werd mijn geheugen gewist, met hulp van Florida, een jongen van ongeveer 29) en mam gaf me het cadeautje een "Dagje als mens". heerlijke combinatie, maar alleen het saucijzen broodje was blijven hangen. Dat had Florida niet gewist, omdat hij dacht dat er toch geen verdere waarde aan te hechten was.
Tja.
Voor mij wel... Zucht. Damn, wat was dat lekker.
'Oh.' zei Alec ineens. Ik scheurde mijn blik los van het bijna afgekloven broodje en keek hem aan.
'Ik denk dat carlisle daarom de krant had meegenomen.' Ik fornste mijn wenkbaruwen.
'Zeg,lieverd, we zijn niet allemaal zoals Edward, hm. Dat je het even weet. Dus..?'
'Ze hebben het koningshuis van Engeland vermoord, inclusief de ouwe Harry en james. Die gasten waren minstens 100!'
'98,'verbeterde ik.
'Zelfde. Maar, waarom zou 'ie daarom die krant meegenomen hebben?'
'Heel simpel,'zei Carlisle, die ineens achter Esmé stond en haar een kusje in haar nek gaf. 'Ik geloof- al is het lastig om te voorspellen, nu Alice er niet meer is- dat ze snel opzoek gaan naar leden van andere koningshuizen. Volgens de laatste berichten zijn ze op zoek naar de leden van het Duitse koninghuis. Roemenië heeft ook al een beurt gehad.'
'Wie zijn "ze"?' wilde Lauren weten, tussen twee happen door. Carlisle zuchtte.
'Het kunnen mensen zijn. Maar dat denk ik niet. Ik denk eerder aan een paar heel sterke vampiers. En voor hun valt de Volturi ook onder het koningshuis.' Eeerst snapte ik niet. Maar toen keek ik Carlisle verschrikt aan.
'Dat meen je niet?!' Alec greep mijn hand steviger beet.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.