Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » part 14

Save your kisses for me..!x [TC]

4 jan 2009 - 14:59

664

0

256



part 14

Simone POV


Als er aan de deur wordt gebeld zet ik mijn kop koffie neer en ga naar de deur. Als ik die open staat, tot mijn grootste verbazing, Tom daar. ‘Euhm hoi, is, is Bill thuis?’, vraagt hij stotterend. Ik lach. ‘je hoeft niet bang te zijn hoor en ja Bill is thuis, op zijn kamer.’, Tom lacht, ik laat hem binnen en hij gaat meteen naar boven. Bill had me al gewaarschuwd dat er een kans was dat Tom kwam. Hij wou enkel niet zeggen waarom, ach ja, het maakt me niet uit, ik weet nu de reden waarom Tom zo uitvloog tegen Drake, het was misschien wel overdreven, maar Drake had het ook niet moeten zeggen natuurlijk.


Tom POV

Blij loop ik naar boven en zonder te kloppen ga ik Bill zijn kamer in. Hij laat door het verschieten iets vallen en draait zich om. Als hij mij ziet krijgt hij een glimlach op zijn gezicht en vliegt zowat rond mijn nek. ‘Blij of zo?’, lach ik als hij me heeft losgelaten, hij knikt en raapt dat gene dat hij net liet vallen op. ‘Wat is dat?’, vraag ik nieuwsgierig. ‘Ring!’, lacht hij en doet de ring rond zijn vinger. Ik knik en zet me op Bill zijn bed. ‘Bill kun je…’, ik kijk naar de deur en zie Drake staan. ‘Wat doet hij hier?’, vraagt hij boos. ‘Hier wezen!’, zegt Bill droog terwijl hij ook nog een aantal kettingen aan doet en een armband. ‘Ja oké allemaal goed en wel maar kun je nu effe meekomen?’, ‘Hij blijft hier!’, en ik ga voor zijn neus staan. ‘Of moet ik je soms nog eens slaan?’, ‘Oké laat maar, en je bent nog niet van me af!’, en dreigend wijst hij naar Bill. Ik sla tegen zijn hand en dan gaat hij weg. Bill heeft zich neergezet op een stoel en staart naar zijn spiegelbeeld. Ik leg mijn arm om zijn schouders heen en hurk neer naast de stoel. ‘Gaat het?’, Bill knikt en kijkt me lachend aan. ‘Dankje!’, en hij omhelst me. Ik sla mijn armen om hem heen waardoor Bill zelf van de stoel afvalt en we dus op de grond liggen. Bill steunt op zijn handen en kijkt me zo lachend aan. ‘Sorry.’, lacht hij en wilt rechtstaan maar ik trek hem terug waardoor hij zijn grip verliest en dus helemaal op me ligt. ‘Sorry!’, grijns ik. Hij lacht en drukt een zoen op mijn lippen. Ik lach en dan gaat hij van me af en gaat op zijn bed zitten. Ik sta ook op en ga achter hem zitten zodat hij tussen mijn benen zit. ‘Tom?’, ‘Mja?’, ‘Mam wilt deze avond uit eten met het hele gezin.’, ‘Ja en?’, ‘Nou ik dacht zo, ga je anders mee?’, ‘Ik heb al gegeten.’, ‘Ow oké dan.’, ‘Sorry.’, ‘Nee is niets, andere keer iets leuks doen of zo?’, ‘Ja is goed lieverd!’, en ik druk, voor zover het gaat, een kusje op zijn wang waardoor hij bloost. ‘Bill kom je?’, hoor ik een stem roepen. ‘We gaan vertrekken.’, zegt Bill en hij staat op. Ik sta ook op en ga voor hem staan end ruk mijn lippen op de zijne. Hij legt zijn handen in mijn nek en gaat met zijn tong langs mijn lippen die ik gewillig open. Onze tongen vinden elkaar een spelen een spel vol passie, liefde. Dan neemt hij mijn hand vast en neemt me mee naar beneden. Voor dat we de gang uitgaan richting de woonkamer drukt hij nog een kus op mijn lippen en laat dan ook mijn hand los. Dan gaan we naar buiten en zeg ik gedag tegen iedereen en ga dan naar huis. Eenmaal thuis tref ik een briefje aan op de tafel, pap en Kaat zijn weg en Lola is naar een vriendin. Fijn, alleen thuis. Ik laat me met een zucht op de bank vallen en zet de tv aan. Niet zo heel laat kruip ik in mijn bed denkend aan vandaag.



reactie!=)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.