Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » True Love Begins Here. [Adam & Bill] » True Love Begins Here. [Adam & Bill] h8

True Love Begins Here. [Adam & Bill]

17 sep 2010 - 20:16

526

4

182



True Love Begins Here. [Adam & Bill] h8

Voor KaulitzFreak Omdat ik gewoon bijna bang van haar werd! Want ze chanteert me, maar daarom is deze speciaal voor haar <3.

De vorige keer!!: Is Katy ervandoor? ‘Katy!’ roep ik met mijn schorre stem. ‘Ja, ik ben er nog, ik kan geen mensen voor de deur laten staan, als ze al 5 keer hebben aangebeld’
‘Oh, wie is het?’ Ergens hoop ik dat het Bill is.
‘Kom maar kijken.’



Ik sta op en loop naar de gang. Mijn mond valt open, daar, daar staat hij dan eindelijk. ‘Ik ben hier overbodig, dus ik ga ervandoor’ En Katy is weg. Ondertussen staat mijn mond nog steeds open. ‘Je mag je mond nu best dichtdoen hoor’ Zijn stem, zijn mooie stem, streelt mijn oren. Ik besef dat het nu wel tijd wordt om mijn mond dicht te doen. ‘Ehm. Ehm Ja, k-k-kom v-v-verder’ Stamel ik. Bill loopt de woonkamer in en ik loop als een hondje achter hem aan. Nog steeds verbaast dat hij er eindelijk is. We nemen plaats op de bank. ‘hoi’ zegt Bill zachtjes. ‘Haai’ zeg ik verbaasd.
‘Ehm ja, we hadden elkaar nog niet begroet weetje, maar trouwens je ziet er doodmoe uit hoe komt dat?’
‘Dat vertel ik pas nadat jij mij verteld waarom jij niet terug smste!’
Het kwam er dit keer zonder gestamel eruit. Bill trekt zijn wenkbrauw op.
‘Nouja, ik had mijn vraag als eerste! Maargoed. Je weet nog dat ik werd gebeld toen ik bij jou was?’ Ik knik van ja.
‘Dat was mijn broer. Hij was kwaad. Hij is wel vaker kwaad, maar toen was hij écht écht kwaad. Het is mijn tweelingbroer en we delen alles met elkaar. Ik had nog nooit een geheim voor hem gehad en hij kwam dus erachter dat ik een geheimpje had.’ Bill stopt eventjes met praten. Op ’t puntje van mijn tong ligt de vraag; wat is dan je geheim? Alleen ik durf het niet goed te vragen. Bill kijkt naar zijn oh-zo interessante schoenen.
‘Je wilt zeker weten wat mijn geheim is.’ Zegt hij zachtjes. Hij blijft kijken naar zijn schoenen. Zonder te wachten op antwoord, praat hij verder.
‘Ik hoop dat je mij nu niet gaat haten… ' Bij mijzelf denk ik, hoe kan ik in godsnaam die jongen haten?
‘Ikbenhomo’ zegt hij zachtjes en word rood. Tranen stromen over mijn wangen van geluk.
‘Sorry, Sorry, Ik had het niet moeten zeggen.’ Roept Bill hysterisch.
‘Ohgaawd, sorry, het spijt me echt!’ zegt Bill en herhaalt dat nog een paar keer. Ik probeer niet door zijn lieve woorden nog harder te gaan huilen. Bill die knuffelt mij nu onderhand dood. Na een kwartiertje ben ik eindelijk gekalmeerd. ‘Bill’ Murmel ik. Hij blijft mij vasthouden. Ik voel mij op dit moment zo gelukkig, dat het onbeschrijfbaar is hoe ik mij nu voel. Ik wil dat ik me zo elke dag kan voelen. ‘Ja, wat is er?’ vraagt hij onzeker. ‘Ehm. Ik ben ook homo en om gelijk eerlijk te zijn. Ik vind je zo ongelofelijk leuk’ Nadat ik dat gezegd heb, kijk ik snel weg en ik voel mijn hoofd langzaam rood worden.


Hij is een beetje crap, sorry daarvoor. én ik ben vet chago maar ik post t toch maar omdat ik misschien er mensen plezier meedoe.<3 Een reactie, positief/negatief is ALTIJD welkom


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 3 okt 2010 - 20:02:
VERDEEEERRR


xjeszell
xjeszell zei op 17 sep 2010 - 23:42:
Dooos, ik zweer het je, dit is zo cute<3


YarahartBill
YarahartBill zei op 17 sep 2010 - 23:07:
YEAAAHH!! *doet vreugde dansje*
Je doet er 100% mensen blij mee maken. : D

Aaaahh Bill is echt schattig hier!
Adam ff lief knuffelen. En Adam is vet goed bezig.
Ik weet zeker dat ze volgend hoofdstuk iets leuks gaan doen -wbw-

xxxxxxxx. <33

Snel verder!!


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 17 sep 2010 - 20:24:
yeeheey <3
Je doet er zeker mensen een plezier mee!!!
Enen, adam mag niet huilen!!!

En Billy is lief <33

Snel verder!!!!!
-dacht je nu echt dat ik zou stoppen met Zoute Liefde?? -