Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » We never thought that they would love us. {Jonas brothers} » ~ 4

We never thought that they would love us. {Jonas brothers}

17 sep 2010 - 22:37

341

0

221



~ 4

Samantha pov ;

Ik zie Manon van Justin naar Joe kijken en weer terug. Hmm.. der is iets vreemds aan de hand met der.
'Euhm.. wij moeten weer gaan.' zeg ik vlug om de stilte te verbreken. Manon knikt. De jongens knuffelen ons en we lopen naar Justin toe.
Justin wilt Manon een kusje geven maar Manon draait der hoofd weg. We stappen in en Justin rijdt weg.
Justin stopt voor Manon der huis en we stappen met z'n alle uit. We lopen naar binnen en Ryan komt op me af.
M'n telefoon gaat af. 'Hee, hier is mijn nummer, wens Manon nog even beterschap ook van Joe&Kevin. xNick.'
Ik begin te glimlachen. Ryan kijkt me aan. 'Waarom lach je?' 'Nee niks.' Ryan buigt naar me toe en ik stop snel m'n telefoon in me zak.
'He, mag ik dat niet zien?' 'Nee, dat zijn je zaken niet. Manon der telefoon gaat af en ze leest waarschijnlijk een smsje.
Ze krijgt een grote glimlach op der gezicht en belt iemand op. Ze loopt de kamer uit en ik volg der.
'Hee, met Manon.. Ja het gaat weer... Nee hoor.. Sirieus? Ja dat wil ik heel graag.. Okee tot morgen.' En ze hangt op.
Ze glimlacht. 'Wie was dat?' Ze kijkt me geschrokken aan. 'Joe.' en ze kleurt rood. 'Wat is er morgen?'
Ze wordt nog roder. 'Joe vroeg of ik morgen mee naar de film wou.' 'En ga je?' 'Dohh. dacht je dan.' Ik zie dat mijn beste vriendin helemaal straalt.
'Let's go inside.' Manon knikt en samen lopen we naar binnen. Manon gaat naast Justin zitten en Justin slaat een arm om der heen.
Manon duwt z'n arm weg. 'Oh ja, Justin morgen kan je niet komen.' 'Waarom niet?' 'Omdat, ik morgen avond weg ben.' 'Oh.' Justin kijkt verdrietig.
Manon staat op en loopt naar boven. 'Ik ben even op msn.' 'Ja is goed.' Roept Justin terug. Een kwatier later gaan Ryan en ik naar huis en ik laat me thuis op bed vallen.
'Weltrusten.' 'Weltrusten!' Ik draai me om en voel Ryan's armen om me heen. Ik glimlach gelukkig en val in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.