Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » We never thought that they would love us. {Jonas brothers} » ~ 5

We never thought that they would love us. {Jonas brothers}

17 sep 2010 - 22:37

351

0

226



~ 5

Manon pov ;

Ik loop naar boven en start me leptop op. Ik meld me snel aan op msn en stuur Joe een smsje met me msn er in.
Ik krijg al snel een smsje terug met dat ie me heeft toegevoegd. Ik krijg een berichtje en acepteer hem.

Manon: Heeee Joey.
Joe: Hee Manon, Hoe gaat het met je arm?
Manon: Ja gaat wel, niet veel last van ofzo..
Joe: Mooi, maar ik zat zo te kijken bij de films..
Manon: Ja?
Joe: Wil je liever een horror of een comedie?
Manon: Doe maar horror..
Joe: Dan wordt het horror.
Manon: Yeah! ^^
Joe: haha, ow hoest met Samantha? moest ik van Nick vragen.
Manon:Ja goed, ze is totaaal in love.
Joe: Oh, jij niet dan..
Ik lees de zin wel 10x opnieuw.
Manon: Hoe bedoel je?
Joe: Nou, met je vriendje, je draaide je hoofd weg toen ie je wou kussen.
Manon: Oh, nee dat was omdat jullie er stonden en dat vondt ik lullig tegen over jullie.
Joe: Ah, zo.. Vindt ie het trouwens we goed dat wij zeg maar een soort date hebben?
Manon: Nee en ik ga het hem niet vertellen ook, moet je daarom blozen?
Joe: Nee, maar ik vondt het grappig.
Manon: Okee.. Shit moet gaan, Justin komt naar boven..
Joe: Aaah, jammer. Nouja tot morgen. xx
Manon: tot morgen. x


Ik meld me snel af en sluit me leptop af. 'Hee' Ik kijk op en zie Justin staan. Ik draai me stoel naar Justin toe.
'Hee.' 'Wat was je aan het doen?' 'Niks, er was niemand op msn.' 'Oh okee.. ga je mee slapen?' Ik knik en sta op.
Ik pak m'n spullen en loop naar de badkamer waar ik me omkleed en me make-up afdoe. Ik loop terug naar me kamer en ga in bed liggen.
Justin slaat z'n arm om me heen en ik krijg een schuld gevoel. Ik duw z'n arm van me af en hij kijkt me verbaasd aan.
'Wat ik had jeuk.' Justin lacht en legt z'n arm weer om me heen. Ik sluit me ogen en probeer het schuld gevoel te negeeren.
Het is toch waar.. ik ben verliefd op Joe Jonas, maar hij is ook zo lief.. zo sexy.. Nouja, Ik ben gewoon verliefd.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.