Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » part 15

Save your kisses for me..!x [TC]

4 jan 2009 - 15:00

531

1

244



part 15

‘Tom, word wakker!’, en iemand schud me zowat helemaal door elkaar. Ik open mijn ogen en kijk in het gezicht van mijn vader. ‘Wlaat mwe lapen!’, mompel ik en draai me om. ‘Wil je Bill dan niet zien?’, meteen sper ik mijn ogen open. Ik kijk mijn vader raar aan. ‘Ik heb het briefje gevonden.’, ik knik en zucht. ‘Tom, ik vind het niet erg, zolang jij gelukkig bent oké?’, ik knik en sta dan maar op en doe mijn hele ochtendritueel. Bill staat nu waarschijnlijk al een uur in de badkamer of zo, zou hij met de bus zijn? Ach ja, als ik beneden kom zie ik Lola nergens. ‘Waar is Lola?’, vraag ik dan maar. ‘Ze is ziek!’, zegt karen, ik knik en neem iets te eten. Na dat ik wat heb gegeten doe ik mijn schoenen en jas aan en neem mijn tas, vervolgens steek ik nog een appel in mijn tas en ga dan de deur uit richting de bushalte hopend dat Bill daar ook zou staan! Als ik bij de bushalte ben zie ik Bill nog nergens. Ik zet me neer op het bankje dat er staat. Dan gaat mijn gsm. ‘Bill!’ staat er, het is maar een sms’je. Ik open het sms’je. Hè Tom..vandaag bus? XBill! ik stuur snel terug dat het goed is en dat ik al aan de bushalte sta. Dan steek ik mijn gsm weer weg in mijn broekzak en wacht maar op Bill. dan trilt mijn gsm weer. Weer een sms’je van Bill. Hoe? Je wist niet eens dat ik met de bus ging ;] XBill! ik lach en schud mijn hoofd. En stuur terug; Maybe een kapotte fiets dus geen andere keuze? <3 XTom! en druk op verzenden en steek mijn gsm weer weg. Dan zie ik Bill al aankomen. Hij zwaait al. Ik lach en zwaai terug. Hij komt naast me zitten. Kijkt eens rond, en drukt dan een kus op mijn wang. ‘Hoi Tommii!’, zegt hij vrolijk. ‘Hoi Bill!’, lach ik en ga met mijn hand door zijn haar. Hij vormt een ‘O’ met zijn lippen en slaat op mijn hand waardoor ik een grijns op mijn gezicht krijg. ‘pasop nu kan ik je pesten!’, lach ik. ‘Durf je niet!’, zegt hij. Ik knik, ‘toch wel!’, dan komt de bus eraan en we stappen in. Ik zie Ruben enz. al zitten maar negeer ze, ze kijken me toch enkel vuil aan alsof ik van een andere planeet kom! Ik zet me op een vrije plaats maar daardoor moet Bill blijven rechtstaan. Ik lach en klop op mijn benen en hij komt zitten. Ik kijk eens achterom en zie Ruben en al die zooi me raar aankijken, ik rol met mijn ogen en richt mijn aandacht weer op Bill die met het lintje van zijn vest zit te spelen. Ik schud mijn hoofd. ‘wat nou?’, ‘niets hoor!’, lach ik. Na een tijdje is de bus gestopt en stappen we uit en wandelen richting school. Op het schoolplein aangekomen worden we meteen verwelkomt door Andreas. Hij lacht als hij ons samen ziet. ‘geen ruzie meer?’, ik schud mijn hoofd en lach. ‘Verre van!’, lacht Bill die al op een bankje zit.

reactie!=)


Reacties:


TombowBITCH
TombowBITCH zei op 12 jan 2009 - 21:52:
I like your story ^^

Weiter