Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » They just to wanna have fun.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

17 sep 2010 - 22:47

624

0

345



They just to wanna have fun.

Justin POV:

''AU!!'' riep Soraya. ''Wat is er?'' vroeg ik bezorgd. ''Sam beet me.'' ''Haha. zal ik er een kusje op geven?'' ''Ja.'' en ze trok een pruillipje. Iksta op en loop naar der toe. ik druk een kusje op der vinger en ze pakt m'n gezicht tussen der handen. Ze kuste me zacht en vurig. Ze ging van me lippen naar me nek en ja hoor me hormonen sloegen door. Ze weet dat ik daar niet tegen kan. Ik trok haar van me af en trok haar mee naar me kamer. We moesten lachen. Ik duw der zachtjes op me bed en ga boven der hang. Ik druk mijn lippen op die van haar en zoen der vurig. Ik stop de zoen en doe der shirt uit. Ik druk mijn lippen weer op die van haar en zoen der opnieuw. Ze gaat met der hand over mijn rug en trekt me shirt uit. Ik glimlach naar der en maak der BH los. Ik kijk der aan. ''Wil je dit wel?'' ''Ja.'' en ze drukt een kusje op m'n lippen. Ik knoop der broek los en trek hem uit. Soraya knoopt mijn broek los en ik trap hem uit. Ik streel der lichaam en ik trek langzaam der boxer uit. Ik kijk der nog een keer vragend aan en ze knikt. Snel doe ik mijn boxer uit en ik ga langzaam in der. Ik begin te bewegen en ik zie dat Soraya op der lip bijt om niet te gaan gillen van de pijn. Ik kijk der aan en ze schud 'Nee' Ik knik en ga door. Naar een kwatier ga ik uit der en laat me naast der vallen. ze legt der hoofd op m'n borst en ik lag m'n arm om der heen. ''I love you!'' ''I love you more Justin.'' Ik trek de dekens over ons heen en samen kijken we nog even tv. Al snel vallen we in slaap. De volgende ochtend wordt ik wakker van een leeg gevoel. Ik kijk naast me en zie dat Soraya al uit bed is. ''Hee shawty.'' Ze draait zich om ''Hee.'' ze komt naast me liggen en ik druk mijn lippen op die van haar. Ik lik over der onderlip en ze opent der mond. Onze tongen spelen een liefdes spel. Naar 2minuten gaat de deur open en komt me moeder binnen. ''Zo zo.. gaat het.'' Ik laat Soraya geschrokken los en me moeder zet een dienblad op me bed. ''Ik heb ontbijt voor jullie gemaakt.'' ''Dankje mam.'' ''Graag gedaan.'' Ze drukt een kus op me voorhoofd en maakt snel een foto van mij en Soraya en gaat dan weer weg. ''Haha, wel lief van je moeder.'' Ik knik en peuzel m'n broodje op. Naar het ontbijt kleed ik me snel aan en gaan we naar het Skatepark waar Ryan,Chaz,Christian,Silke&Caitlin zijn. Ik begroet ze allemaal en spring dan op me skateboard. ''Zeg Justin waar is Lysse eigenlijk?'' Ik kijk Chaz met grote ogen aan. ''Dude, loop jij achter?'' ''huh.. wat?'' ''Gast, ze woont samen met Joe.'' ''Sirieus?'' ''Ja, ze is zelfs al getrouwd met hem en ze hebben 3kinderen.'' ''Gozer, dat meen je niet?'' ''Ja wel, ze ligt nu nog in het ziekenhuis..'' ''Why?'' ''Ze is 2 keer bijna dood geweest en de zwangerschap maakte der zwak.'' ''Oh. Hoe heten de kinderen van der dan?'' ''Jolaise, JJ & Maudy.'' ''Aah okee. 2meisjes en 1jongen dus?'' ''Jups.'' ''Nicee..'' Ik knik en we skaten verder. Soraya,Caitlin&Silke kijken van de zijkant mee en klappen af en toe. voor de rest zijn ze in gesprek.

Lieve lezertjes.. ik heb bad nieuws voor jullie..
Ik ga over een paar hoofdstukjes stoppen met dit verhaal, maar hebben jullie ideeën voor een einde? Tell me..
I'm sorry, Willen jullie een vervolg story. Tell me too.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.