Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P » 2jaar later

wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P

19 sep 2010 - 14:04

185

1

276



2jaar later

ik heb ff een tijssprong gemaakt

melissa
Al 2jaar lang zoek ik het briefje van mijn stoel. En ik wordt steeds wanhopiger. Zuchtend pakt ik mijn mobiel. Waar ik een sms van een verkoper zie. ik open 'm en lees het 3x over. 'SHITSHITSHIT' roep ik naar beneden. I k hoor niks dus loop ik naar beneden. 'Wat is dit?' vraag ik nog rustig. Weer geen antwoord.'WAT moet dit betekenen?'vraagt ik nog een keer. 'waar heb je het over?' vraagt mijn moeder vanuit mijn ouders slaapkamer. 'nou dit'zeg ik nog rustig terwijl ik naar haar toe loop. Als ik het smsje laat zien wordt ze lijkbleek. 'nou?'vraagt ik met vuurspuwende grote ogen. 'je vader is weg en ik heb een vriend zoals je weet dus we verhuizen naar Atlanta. Bij ATlanta slaan mijn ogen dicht. 'SHIT' zeg ik kei hard. Voordat mijn moeder kan vragen waarom ik dat zei ben ik al naar mijn kamer gevlucht. Darom was ze aan het pakken zeg ik tegen mezelf. 'Yes' zeg ik tegen mezelf. kan ik eindelijk vragen wat er op dat briefje stond,maar dat weet hij vast niet eens meer denk ik bij mezelf.


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 19 sep 2010 - 14:50:
Nu moet ze hem wel tegenkomen ^^
Anders weet ze het alsnog niet.
Oh, en hij moet het zich natuurlijk herinneren. Maar daar heb ik alle vertrouwen in

Snel verder<3