Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P » verhuizen naar justin 2

wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P

19 sep 2010 - 16:58

258

0

222



verhuizen naar justin 2

weer uit beide

justin
Als ik naar de nieuwe buren ga wordt het me opeens weer duidelijk. Het miesje van het concert 2jaar geleden,die ik op de kruk neerzetten en opeens wegging. 'hoij' zeg ik tegen haar een steekt mijn hand uit. 'melissa'zegt ze,gelukkig niet zo'n verwaand nest die mij niet eens de hand schud. 'jij komt me ergens vaag bekent voor,hoe ken ik jou?'vraagt ik en ze rolt met haar ogen. Ik probeer haar de hele tijd in de ogen aan te kijken maar ze ontwijkt me. Na veel pogingen kijk ik haar toch recht in de ogen aan. 'mooie ogen heb je'zeg ik en pak haar handen. Als ik dichterbij kom met mijn gezicht doe ze een stap opzij. Zo gaan we door tot ze tegen de muur staan. Ik grijns en plant mijn lippen op die van haar. Helaas maar 2seconden want ze duwt me van zich af.



melissa
Ik veeg mijn lippen af en loop naar binnen. Hoe kan hij dit doen/ vraag ik aan mezelf. Na vele minuten wachten loop ik weer naar buiten, in de hoop justin te zien. Maarnee ik zie wel zijn moeder en loop naar haar toe. 'Weet u waar justin is?' vraag ik op mijn aller liefst. 'hij is naar binnen, ga maar naar hem toe, dat zal hem goed doen' zegt ze met een glimlach. Ik dank haar en loop het huis binnen. 'j-just-justin?' vraagt ik zacht. 'waar ben je?' vraagt ik. 'BOVEN' hoor ik hem roepen. Rustig loop ik naar boven en zoek hem. Als ik zijn kamer heb gevonden,klop ik aan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.