Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P » s'ochtends seinen met zaklampjes is niet zichtbaar

wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P

19 sep 2010 - 19:21

209

0

261



s'ochtends seinen met zaklampjes is niet zichtbaar

als melissa s'ochtends wakker wordt,seint justin alleen niet met een zaklampje of iets -only @ melissa again

melissa
Als ik s'ochtends wakkker wordt hoor ik justin gitaar spelen of zo iets. Ik kleedt me snel om in een makkelijk jurkje en ga op mijn balkon zitten. Volgens mij heeft hij me gezien want het lijkt net of hij het liedje voor mij zingt. 'Zing je voor mij?' vraag ik half blozend. Als hij ja knikt lach ik. 'Niemand heeft dat ooit voor mij gedaan HaHa' lach ik. Hij kijkt raar en schud zijn hoofd, oftuwel hij vind me gek. Als hij klaar is legt hij zijn gitaar neer en gaat op zijn balkon staan. 'morge' zeg ik breed grijnzend. 'Is dit de manier op me wakker te seinen,meneer bieber?' vraagt ik. 'Ja' antwoordt hij en hij komt weer met zijn gezicht dichterbij. Ik doe een stap achteruit en zucht. Het liefst zou ik willen zeggen dat ie daarmee mee moet ophouden. Maar ik begin opeens over het briefje. 'Weet je nog 2jaar geleden? er lag een briefje op mijn stoel maar die had ik niet gelezen,wat stond erop?' Als hij blost weet ik genoeg. 'Moet gaan me moeder roept me' zeg ik en loop snel naar binnen. Ik doe mijn gordijnen dicht als ik op mijn kamer ben en laat me tegen de muur naar beneden glijden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.