Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P » het briefje 2

wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P

19 sep 2010 - 19:30

174

2

226



het briefje 2

eigelijk is dit gewoon een tussen stukje om je nieuwsgieriger te maken voor de andere stukjes xP

Ik zal me maar ff voorstellen want dat had ik nog niet gedaan in mijn eerste stukje xP. Maar ik ben briefje,het briefje dat op de stoel lag van melissa. Het is 2jaar geleden maar justin en melissa zijn me nog steeds niet vergeten en melissa is nog steeds naar me opzoek. Helaas weet ze nog steeds niet dat ik 2jaar lang in haar adidasvestzakje zit,gelukkig is dat vestje nog nooit gewassen die 2jaar. Maar goed ik kom nu maar eens ter zaken. Wat erop mij staat is ......................... nu nog onbelangrijk :p. Maar wat je wel mag weten is dat justin al jaren geleden mij heeft geschreven. Voor het meisje van zijn dromen. Hij dacht eerst dat het caitlinwas maar dat was niet zo. na 2weken geeft justin het briefje,dat heeft hij gezegt maar om het briefje op de dag dat hij haar zag te geven vond ik wel raar maar jsutin zei dat zij het was, het meisje van zijn dromen. Maarja nu ben ik "kwijt" ookal lig ik gwn in melissa's vestzakje.


Reacties:


xEmma
xEmma zei op 19 sep 2010 - 20:28:
Iew o.o
Ze wast haar kleren niet? ;o

Haha, grapje. Ik snap wel dat dat voor het verhaal moet.

Snel verder<3


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 19 sep 2010 - 20:19:
Oeh leuk verhaal! Ga je snel verder? En wil je het melden?
xxx