Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P » justin is k*t (wist niks)

wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P

20 sep 2010 - 16:34

361

2

277



justin is k*t (wist niks)

uit beide justin én melissa dus

melissa
Huilend zak ik op de grond met mijn hoofd tussen mijn benen. Mijn tranen maken een rivier op het vloerkleed en ik zucht. 'Waarom?waarom wil justin me toch de hele tijd kussen?' vraagt ik mezlef net iets te hard. Mijn moeder komt binnen, ze was zeker de was aan het ophangen want ze draagt een lege wasmand. 'Is er iets, liefje?' vraagt je met een klein lachje. Zonder dat ik haar aankijk geef ik antwoord. 'Jongens zijn nou eenmaal anders' zegt ze en ze komt naast me zitten. Ze drukt me tegen zich aan en zegt: 'Ik weet nog de eerste keer dat iemand op mij was, zo leuk was het helaas niet.' Ik zucht en bons mijn hoofd 3x tegen de muur. Mijn moeder staat op en verlaat mijn kamer. Ook ik sta op en loot mijn kamer uit. Het dringt me door als ik naar buiten ga én langs zijn huis loop, dat ik hem eigelijk niet meer zo "haat" als vroeger. Wat raar is want ik ken hem pas 1dag , zonder 2jaar geleden mee getelt. Ik zucht nog eens en bedenk me dat ik hier nog niks weet te winden, justin wel, dus ik bel bij hem aan. Pattie doet open en zegt dat justin boven is. Ik bedank haar en loop naar justin's kamer. Ik klop aan maar krijg geen antwoord. Dus wacht ik.


justin
Ik kom net van het toilet beneden omdat er boven geen is. Melissa staat voor mijn kamerdeur op me te wachten, dus grijp ik mijn kans. Ik loop stil naar haar toe en sla mijn armen rond haar middel, zodat ze niet weg kan en druk een klein kus je in haar nek. Maar ik merk dat ze het niks vind dus laat ik haar los. 'Sorry maar je bent ook zo mooi'zeg ik en glimlach. 'Dat zeggen ze allemaal' zegt ze en ze haalt een haar uit haar gezicht. Ik doe mijn deur open en laat haar binnen. 'Maar wat kon je doen, ik bedoel je komt vast niet om mij te zien' zeg ik en wordt rood. 'Ni-niet dat-niet da-dat ik dat- dat had- had ge- gehoopt ofso' stotter ik er achteraan.


Reacties:


Bellaxxrose
Bellaxxrose zei op 27 nov 2010 - 9:41:
Justin komt niet uit zijn woorde hahahahahhah

xoxo


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 20 sep 2010 - 17:20:
Hahhaha! Justin stotterd, das grappig
Ga je snel verder en volgende keer wel melden, hè
xxx