Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A living Disease [TH] » Good Morning!

A living Disease [TH]

5 jan 2009 - 9:58

231

2

134



Good Morning!

Als ik mijn ogen open schijnt de zon fel in mijn helder blauwe ogen. Een kus word op mijn wang gedrukt. “Guten Morgen schatz.” Fluistert de warme stem teder in mijn oor. Ik glimlach. “Morgen.” Mompel ik slaperig. “Waar zijn we nu?” vraag in nieuwsgierig. “In Rotterdam, volgens mij, daar wilde je toch heen?” vraagt Bill met een zachte stem. Ik knik. “Ja, daar wilde ik heen ja.” Fluister ik. Hij glimlacht lief naar me. “Wordt maar even rustig wakker, ik ga naar de jongens toe.” Zegt Bill. Ik knik en draai me om, moe. Hij kust me teder op mijn slapen en verlaat de kamer. Ik kreun en draai me weer om. Ik woel nog een tijdje en dan ga ik plots recht op zitten. “Scheiße!” zeg ik chagrijnig. Ik stap het bed uit en loop naar binnen. Met een chagrijnige kop ga ik aan de ontbijttafel zitten. “Goeiemorgen Sunshine!” grijnst Tom naar me, ik kijk hem dodelijk aan en hij schiet in de lach. “Ochtendhumeur Ely?” grijnst Georg. Ik knik. “Ah goshie toch, misschien moet je vriendje je even opvrijen zodat je weer vrolijk bent.” Grijnst Tom. “Oppassen Kaulitz.” Merk ik op. Tom schiet weer in de lach. Ik sta op en loop naar de bank. “Sexy hoor!” grijnst Tom, ik steek mijn middelvinger naar hem op. “Oeh, temper temper!” Ik loop in mijn pyjama weer naar de bank.


Reacties:


Jasminexx
Jasminexx zei op 5 jan 2009 - 12:57:
weiter!


xXx


TeddyMurder
TeddyMurder zei op 5 jan 2009 - 12:41:
Geniaal schat!
Next!
xoxo