Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P » justin is k*t 2 XD

wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P

20 sep 2010 - 18:09

430

2

243



justin is k*t 2 XD

ja gaat verder dóhh - only out melissa

melissa
'euhme... neej, ik vroeg me af of je mee wilde de stad verkennen, ik ken namelijk de buurt hier niet egt' zeg ik en glimlach half. Ik zie dat justin nogal
"happy" is geworden. 'Wat is er?' vraagt ik uiteindelijk. 'Oh niks' zegt hij. 'Alleen dat ik met het mooiste meisje dat ik ken naar de stad mag en haar mag rondleiden meer niet' zeg hij zo sarcasties mogelijk en knipoogt naar me. Ik ontwijk zijn blik, ik ben geen fan die daardoor op hol slaat. Justin komt naast me zitten en vraagt of ik het wel 'leuk' vind dat hij mij het mooiste meisje noemt. 'Liever niet' zeg ik en staar naar mijn voeten. Hij snapt het en loopt naar de badkamer. Ik kom zo terug zei hij,nou dat merk ik,na 10minuten is hij nog niet klaar dus bestudeer ik zijn kamer maar. Als ik eenmaal bezig ben met foto's kijken komt hij binnen. 'Hee' zeg ik vrolijk. 'Ben je klaar?' vraagt hij en pakt zijn sleutels en portemonee. Ik knik en volg hem. We stappen in zijn auto en rijden naar de binnenstad. Eenmaal daar staar ik naar alle schoenen-,kleding- en sieradenwinkels. 'Kies iets uit en ik betaal het' zegt hij en houdt zijn gezicht gericht op de weg. 'Neej' zeg ik en kijk hem aan. 'Je haalt het uit je hoofd' zeg ik best hard tegen hem. 'Alleen als je me niet doof maakt' zegt hij enj hij lacht. Helaas kan ik er niet zo heel erg om lachen. Na 3minuten parkeert justin zijn auto in de garage. We lopen naar het plein waar een marktje aan de gang is. Als we langs lopen . krijgen we allemaal folders van producten,merken en fabrieken. We komen ook uit op een stalletje van een Justin Bieber fan. Als we daar langskomen, houdt het meisje ons meteen aan en vraagt aan Justin: 'Justin? Justin Bieber? Mag~Mag ik ~ik een ~een hand~hantekening?' Justin geef een ahndtekening en niet kort daarna komen er andere meiden die een handtekning of een foto willen. Ik doe een paar stappen opzij zodat er anderen bij kunnen. Een meisje houdt me aan. 'Denk maar niet dat jsutin ooit voor jou zal gaan, nu gaat hij met je om maar later is hij van mij! Dus handen af van mijn man' gilt ze tegen mij. Ik kijk haar verschrikt aan. Gelukkig heeft justin het gehoort en komt naar ons toe. 'Ze is mijn vriendin niet, nog niet' zegt hij en knipoogt naar me met een glimlach. Ik rol natuurlijk weer met mijn ogen en loop naar de parkeergagage.


Reacties:


BigBangFan
BigBangFan zei op 20 sep 2010 - 18:48:
keej


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 20 sep 2010 - 18:37:
Hahha! Leuk! Ga je weer snel verder? Melding?
xxxx

ps: je kan de meldign ook gwn in mn gb plaatsen