Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Charmed » the Power Of The Next Genaration » een leuke poging

the Power Of The Next Genaration

21 sep 2010 - 8:55

256

1

260



een leuke poging

Nadenkend sluit ik het boek en ga languit liggen. ‘Jack, Jack’ peins ik, terwijl mijn ogen dicht vallen en de zachte hand van slaap mijn verdriet en zelfcontrole uit wist. Tegen de ochtend word ik al snel wakker. Ik heb niet veel slaap nodig en wordt wakker als de zon opkomt. Ik rek me uit en merk dat ik mijn kleren nog aan heb. Dan komen de herinneringen van de vorige avond terug. Samen met het verdriet en de pijn. Ik heb moet al mijn zelfcontrole aanwenden om het niet uit te gillen van verdriet en pijn. Snel loop in naar een badkamer en stap onder de douche. Als ik klaar ben met douchen trek ik een oude trainingsbroek aan en een oversized T-shirt die ik van Wyatt heb geleend. Stil loop ik de trap op en open de deur naar de zolder. Voorzichtig buig ik me over The Book of Shadows heen en begin door zijn pagina’s de bladeren. Dan kom ik bij de pagina die ik zoek. ‘Power of the witches' rise.
Course unseen across the skies.
Come to us, we call you near.
Come to us and settle here.
Blood to blood, I summon thee.
Blood to blood, return to me.’
Heel even waait er een zachte wind door de kamer, maar die is even snel weg als dat hij gekomen was. Ik laat me niet ontmoedigen en probeer gewoon de volgende spreuk.
Magic Forces black and white
reaching out through space and light,
be he far or be he near
bring us the demon Belthazor here.


Reacties:


MissCullen
MissCullen zei op 4 dec 2010 - 20:48:
Aaah ga je nog verder??