Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » We never thought that they would love us. {Jonas brothers} » ~ 9

We never thought that they would love us. {Jonas brothers}

21 sep 2010 - 16:27

533

2

219



~ 9

Joe pov ;

We lopen de starbucks binnen en bestellen allemaal wat te drinken. Nick en Samantha gaan naast elkaar zitten.
Manon gaat tegen over Samantha zitten. Ik ga naast Manon zitten en we praten een beetje over de film.
'Zeg Sam zat je trouwens lekker?' lacht Manon en Samantha grijnst terug. 'Kan ik ook aan jou vragen!' Manon kleurt rood en drinkt snel wat.
Nick begint te lachen en Samantha verkoopt hem een klap. Nick trekt een pruillipje en Samantha drukt lachend een kusje op z'n lippen.
'Sam, hebben Joe en ik iets gemist?' Samantha wordt rood. 'Euhm.. Nick en ik.. we.. zijn euh.. samen!' En ze kijkt schuldig.
Manon staat op en knuffelt Samantha. 'Wow, happy now?' ze knikt en Manon lacht. Nick stoot me aan.
'Dude, I know you want her!' en hij wiebelt met z'n wenkbrauwen. Ik lach. 'Shit.. we moeten morgen naar school.' Manon en Samantha springen op.
Samen met Nick sta ik ook op en we lopen naar mijn auto. We stappen met z'n alle in en ik rij snel naar het huis van Samantha.
Als Nick eindelijk weer zit rij ik door naar het huis van Manon. Ze neemt met een knuffel afscheid.
'Dankje dat je voor me op kwam Joe.' en ze drukt een kusje op me wang. 'Graag gedaan!' Ze stapt uit en ik rij door naar huis.
'Je vindt der wel leuk.' 'Hou je kop Nick.' 'Pff.. ja ontken het maar.' 'Nick, ik meen het, bek dicht!' 'Flauw hoor.' Ik zucht en pakeer de auto.
Ik stap uit en loop naar binnen. 'We zijn thuis!' Ik ren naar me kamer en start me computer op. Helaas is ze niet meer online.
Ik zucht en sluit hem weer af. Ik kleed me om en ga in me bed liggen. Al snel van ik in slaap. Ik wordt wakker van een smsje.

Joe! =3
Pfff. ik moet zo naar school.. geen zin in.
Nog bedankt voor de leuke avond, ik heb echt genoten.
xManon.


Ik glimlach en sms snel terug. Ik leg m'n mobiel weer weg en ik laat me achterover op het bed vallen.
Ik wordt wakker van Nick die de trap af rent. 'Ik ben Samantha van school halen.' Ik spring op.
'Nick wacht, ik ga mee!' 'Okee op schieten dan.' Ik kleed me snel aan en ren de trap af.
We lopen met z'n 2e naar de school van de meiden. We wachten voor de poort en ineens komt er een hyper meisje op ons af.
'NIIIIIIIIIICK!' ik herken de stem van Samantha en lach. Ze bespringt Nick en Manon lacht. 'Joe?!' Ik glimlach en zwaai naar Manon.
Manon glimlacht en komt onze kant uitgerend. Ze knuffelt me even en ik voel de vlindertjes los komen. 'WAT KRIJGEN WE NOU?' Ik kijk op.
Voor Samantha en Nick staan een boze Ryan en Justin. 'Sam, wat.. wat heeft dit te betekenen?' 'Euh.. ow nou euh.. ik ben samen met Nick.' Ryan balt z'n vuist.
'Sinds waneer?' 'Sinds.. gister avond.' Ryan z'n mond valt open en draait zich dan om. 'Ze zijn allemaal het zelfde!' Roept ie en loopt dan weg.
Samantha kijkt geschrokken onze kant uit en Manon begint te lachen. Manon haakt bij me in en met z'n 4e lopen we naar de Starbucks.

When I say Jonas you say Brothers! ^^

Jonas...


Reacties:


MissFroggy
MissFroggy zei op 2 okt 2010 - 23:38:
Brothers!


verder<3

wanneer kom ik


saphira
saphira zei op 22 sep 2010 - 12:48:
Brotherss!!!