Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Oh Boy - DM » Dreiundzwanzig

Oh Boy - DM

21 sep 2010 - 20:38

214

1

223



Dreiundzwanzig

Ik lachte. Normaal hielden meisjes niet van moppen, maar geloof me, ik was er dol op. En Fred vertelde de ene na de andere. Lol dat we hadden!
We waren in een hoekje gaan zitten, wat uit het zicht van de deur. Hij had mijn drankjes allemaal betaald, en ik voelde me ten zeerste gecharmeerd. Ik wist dat hij het thuis niet breed had.
"Lou, ik... ik wil je wat zeggen." Ik keek hem aan. Zijn grote trouwe ogen verdronken me haast.
"J...ja?" stamelde ik. Ik hoopte zo hard dat hij zou zeggen wat ik dacht. Dat hij me ook lief vond.
"Ik vind je echt, echt echt fantastisch, je bent het leukste meisje dat ik ooit ontmoet heb." Hij nam mijn handen vast.
"En ik heb me echt nog nooit zo goed gevoeld bij iemand." Ik glimlachte.
"Wat ik wilde zeggen, ik..."
"Kus me gewoon, sufferd," onderbrak ik hem. Hij keek me aan. Ik beet op mijn lip. Hij grijnsde.
"Ja, kijk, dat wou ik dus zeggen." Ik giechel. Zo niets voor mij, giechelen. Die jongen deed vreemde dingen met me.
Hij leunde naar me toe, ik naar hem. Het moment dat onze lippen elkaar raakten, was magischer dan ik er ooit één had ervaren.
Geen woorden kunnen zeggen wat het was, maar perfectie kwam toch al aardig in de buurt, vond ik.


Reacties:


BossLover
BossLover zei op 18 jan 2011 - 17:41:
Verder ;D