Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I'm a Vampire and meet you on the internet. [TK] » Deel 1: Terugblik

I'm a Vampire and meet you on the internet. [TK]

1 okt 2008 - 17:45

235

1

209



Deel 1: Terugblik


2 maanden geleden

Haastig loop ik door de straat. 5 voor 12. “Bloed!”¯ Ik draai me om maar zie niemand. “Honger”¯ Ik draai me weer om en zie een lijkbleke jongen staan. Haastig stapt hij op me af en op het moment dat ik wil wegspringen grijpt hij me vast. “Ik heb honger..”¯ Zegt de jongen en bijt in mijn hals. Ik voel hoe al mijn bloed er langs mijn nek uitkomt en hoe mijn hoektanden groeien. “DONG”¯ Galmt het 12 keer na elkaar door de straten. De jongen verdwijnt als een zwarte vlek en laat mij alleen achter. Helemaal alleen, als vampier...

“Meisje, word wakker! Zeg iets!”¯ Zegt een verpleegster. Ik open mijn ogen, maar sluit ze meteen weer omdat het licht me verblind. “Ze is wakker!”¯ Ik open mijn ogen weer weet ze deze keer open te houden. “Wat is er gebeurd?”¯ Vraag ik niet wetend wat er gebeurd. “Je lag bewegensloos op straat..”¯ Ik knik en kijk rond. Ik zit in een kamer met allemaal aparaten en een dokter komt op mij afgelopen met een soort van zuignapje. “Dit moet op je borst, voor je hartslag te meten.”¯ Ik knik en doe mijn t-shirt uit. Hij plaats het zuignapje op de plaats van mijn hart en de machine begint plots heel hart te piepen. Met grote ogen kijken de dokters en verpleegsters afwisselend naar de machine en naar mij.
Ik ben echt een vampier...


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 3 okt 2008 - 18:02:
Ghehe Stiekem was het gwn een ZuigPlek
Whaha mijn Mama vermoord mij als ik Nog is Thuis kom me zo'n ding
x33