Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 39.It's your choice.

Trip to hell!

24 sep 2010 - 19:17

1109

2

410



39.It's your choice.

Bill kwam langzaam op je afgelopen, maar de grijns op zijn gezicht vertelde je genoeg. Doodsbang probeerde je om je om te draaien en om langs het bed heen te kunnen. Een verschrikkelijke pijn schoot door je hoofdhuid toen Bill je haar plots beet greep en je met een hard ruk naar zich toe trok. Hysterisch begon je te gillen toen Bill je genadeloos over de grond heen sleurde tot op de gang. Tranen welden op in je ogen en gleden al snel over je wangen. 'Stop it Bill! Let me go! Stop hurting me! Please stop!' Luid geschreeuw verliet je lippen terwijl je hulpeloos probeerde om je van Bill's greep los te maken. Maar Bill trok zich niets aan van al je geschreeuw en trok je ruw verder over de grond richting de keuken. Huilend probeerde je je vast te klampen aan voorwerpen die in de gang stonden, maar Bill trok zo hard dat je ze gewoon niet kon vastgrijpen. 'Please Bill, stop! Please!' Je stem klonk hysterisch door het gehuil en het geschreeuw tegelijk. Luid gegil verliet je lippen toen je met je hoofd over een klein verhoogje ging, huilend probeerde je je los te maken maar niets lukte. Bill trok je genadeloos verder tot in de keuken.
Alle ogen waren meteen op jullie gericht toen Bill je naar binnen sleurde en jij oorverdovend aan het gillen was. Bill sleepte je mee tot aan de tafel waar hij je uiteindelijk los liet. Bill draaide zich even om en liep naar de tafel. Huilend probeerde je overeind te krabbelen en terug naar de deur te lopen maar Bill was je voor. Hysterisch gegil verliet je mond toen Bill je aan je haren naar zich toe trok. Huilend probeerde je Bill van je af te duwen maar hij duwde je hard op de grond. Met een harde knal kwam je op de grond terecht waardoor je hoofd nog eens extra veel pijn deed. Bill, die je haren had losgelaten, kwam meteen op je zitten en klemde zijn benen om je bekken. Hij greep je gezicht vast en dwong je om hem aan te kijken.

'Look at me!' Bill's woedende stem weer galmde door de keuken. Maar pas nadat Bill zijn nagels in je gezicht had gekerfd keek je hem aan. 'Okay girl, I give you one chance to ask it correctely if you you can have some bread. Otherwise you don't eat today.' 'Okay, than I will not eat today!' Met een arrogante keek je Bill aan die op ontploffen stond. 'Girl, you're going to ask it! Understand! Or you...' 'No!Go off me!' 'Listen to me, bitch!' 'No! And stop talking shit! I do what I want, okay?!' Je keek Bill woedend aan toen je het schreeuwde. Maar de uitdrukking op Bill's gezicht was nog net iets angstaanjagender dan de jouwe. Het leek wel alsof hij je wou vermoorden.
'Okay, it's your choice.' De kalmte in de stem van Bill deed je rillen. Het feit dat hij nu plots zo lief was maakte je wantrouwig. Bill stond plots van je op, je maakte van de gelegenheid gebruik om achteruit te kruipen en je om te draaien zodat je zou kunnen vluchtten. Maar net op het moment dat je recht stond en wou weg lopen, werd je bij je enkel gegrepen waardoor je met een smak op de grond viel. Bill kerfde zijn nagels in je huid en trok je over de grond naar zich toe. Gillend, probeerde je je los te maken uit Bill's greep toen hij je omdraaide. Luid gegil verliet je lippen toen je plots een onverwachte vuistslag in je gezicht kreeg. Huilend greep je meten naar je neus, waar de vuistslag was terecht gekomen. Je kneep je ogen pijnlijk dicht toen een tweede harde vuistslag je gezicht raakte. Huilend probeerde je jezelf te verdedigen toen Bill terug op je kwam zitten en je nog een harde vuistslag in je buik gaf. Huilend probeerde je Bill van je af te duwen maar Bill greep je polsen vast en duwde ze boven je hoofd, waarna hij je nog een harde slag in je gezicht gaf. 'Please stop!Bill, please!' Hysterisch gegil verliet je lippen toen Bill je een ongelooflijk harde slag in je ribben gaf. Moeizaam hapte je naar adem toen nog een slag op je ribben terecht kwam. Hevig begon je te snikken toen een verschrikkelijke pijn zich door je lichaam verspreidde. Een zacht piepend geluid verliet je mond toen je je gezicht naar links draaide, waar Tom's ogen de jouwe vonden. Smekend keek je hem aan terwijl je onhoorbaar fluisterde 'Please! Let it stop!' meteen sloot je je ogen toen Bill je nog een vuistslag gaf recht op je oog. Luid gepiep verliet je mond terwijl je hoopte dat deze nachtmerrie snel voorbij zou zijn.

'Bill stop.' Tom's stem klonk rustig maar de dwingende ondertoon was duidelijk hoorbaar. Heel voorzichtig opende je je ogen toen je merkte dat Bill gestopt was met slagen. Met bloeddoorlopen ogen keek je Bill aan, die je boos aanstaarde. 'We've to do a lot of things yet, you're wasting time. Bring her back to her room and don't give her any food today.' Huilend keek je Bill aan die uiteindelijk toch knikte. Hij ging langzaam van je af maar hij bleef je ononderbroken aankijken. Trillend krabbelde je overeind en wou je weglopen maar Bill trok je even naar zich toe. 'You will regret this, Keisha.' Het was niet meer dan een zacht gesis, maar het zorgde er wel voor dat je kippenvel kreeg over heel je lichaam. Bill liet je los en zo snel je kon liep je naar de deur. Snel liep je door de gangen tot aan je kamertje waar je de deur zorgvuldig achter je sloot. Je liep wankelend naar het bed waar je je huilend liet neervallen. Je neus bloedde, je oog deed pijn en je had last van je ribben. Huilend sloot je je ogen. Waarom moest hij dit nou doen? Oké, misschien was je wel een beetje te ver gegaan door zo tegen hem te schreeuwen, maar dat gaf hem toch niet het recht om dit te doen.

Je ogen sperden zich wijd open toen je , na iets meer dan een uur, voetstappen naar je kamer hoorde komen. In paniek wierp je het deken over je heen en maakte je zo klein mogelijk, zodat het niet zou opvallen dat je onder het deken lag. Geschrokken hield je je adem in, toen je hoorde hoe de deur van je kamertje werd geopend. 'Nee, alsjeblieft! Laat het niet Bill zijn!'

Bedreigingen...Geweld...Het was slechts een voorproefje...

Bedankt voor jullie lieve reacties die jullie steeds achterlaten! Het is echt leuk om te lezen!


Reacties:


4passions
4passions zei op 30 sep 2010 - 18:29:
ziejewel dat het een omhooggevalleen hypocriet is? op dat vlak is Tom dan toch niet achterbaks...Blij, bijna dat hij er dit keer was...Bende kl**zakjes!!!! slaagt erop!!! op die g**d*m*ste rotjongens!!!

snel verder!!!!xxx


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 25 sep 2010 - 19:56:
Snel verder.
Je weet al wat ik van Bill vind xd

Xx