Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Our own Humanoid world » 36. Woensdag middag 03/03/2010

Our own Humanoid world

24 sep 2010 - 22:29

975

5

474



36. Woensdag middag 03/03/2010

Bills point of view
Hoe laat moeten we oefenen? vroeg ik terwijl het rietje van mijn chocomelk tussen mijn lippen bengelde. Om half vier, zoals altijd Bill, zuchtte David. Ik grijnsde en dronk mijn chocomelk op. Makbule kan die altijd zo lekker klaar maken. Makkie, wat is jou geheim van chocomelk maken? vroeg ik. Nesquik en halfvolle melk, zei Makbule. Wie the fuck is nesquik? vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Makbule lachte. Het is te merken dat jij nog nooit inkopen hebt gedaan, laat staan je eigen eten hebt gemaakt, zei ze. Dat is niet waar! Ik heb ooit eens speciaal voor THtv inkopen gedaan! protesteerde ik. Ik wist wel dat iemand je had toegefluisterd dat je voor Georg extra strong moest nemen! hoorde ik Jorinde roepen. Makbule begon te lachen. Dat had ik wel zelf verzonnen hoor! riep ik terug. Ja ja! Zal wel! riep ze terug. Goed, hoe staat het met je Ik ga Tom beetnemen missie? vroeg Makbule. Hmm, ik heb al een aantal dingen die ik wil uitvoeren, grijnsde ik geniepig. En waarom wil je dat weer doen? voeg Tosca. Ik neem hem beet voor jou, hij moest je niet zo behandelen, zei ik wijs. Ik mag jou wel, grijnsde Tosca. Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en bekeek de lijst nog eens. Makbule kwam om mijn schouders hangen en drukte een zoen in mijn nek. Dat kriebelt, gniffelde ik. Weet ik, zei Makbule en ging verder. Zo kan ik niet nadenken, giechelde ik. Dat kan je nooit liefje, zei Makbule lief en ze drukte een zoen op mijn kruin. Zeg, mompelde ik. Grapje, lachte Makbule en ze ging langs Tosca zitten. Mag ik een vlecht in je haar leggen? vroeg ze zielig. En de twee waren kappertje aan het spelen. Phaha deze ga ik doen! riep ik net iets te hard. Vier nieuwsgierige hoofden kwamen tevoorschijn. Psst, niet voor kleine kindjes, zei ik en maakte een handgebaar. Ik ben maar 1 jaar jonger hoor, zeurde Jorinde. Dan nog, maar je kan misschien toch helpen, grijnsde ik en trok Jorinde langs me. Help me stelling 27 uit te voeren, grijnsde ik. Jorinde viel bijna van de bank van het lachen. Ga je dat echt doen? giechelde ze. Ja, zei ik vast besloten. Goed, maar het lijkt me leuker als Mak en Tos ook mee helpen, zei Jorinde. Prima, zei ik. Goed, jullie willen toch wel helpen? vroeg Jorinde aan hen. Waarmee eigenlijk? vroeg Makbule. De twee kwamen tegenover ons zitten. We schrijven een liefdesbrief en ondertekenen hem met Gustav zijn naam, giechelde Jorinde. Makbule en Tosca begonnen meteen te lachen. Wij doen mee! zeiden ze. Oké, we beginnen met Mijn allerliefste Tomi, grinnikte Jorinde. Zij schreef omdat Tom mijn handschrift herkent. Is Sexgod niet leuker? grinnikte Makbule. Tosca viel bijna van de bank af. Aller liefste sexgod Tom, lachte Jorinde. Haar handen trilde van het lachen. Ik moet je iets bekennen, ging ze verder. Ik vind je al langer de meest sexy man ter wereld. Makbule liep rood aan van het lachen. Ikzelf kon het ook niet meer houden. Ga verder! moedigde ik aan. Als ik jou zie gaat mijn banaan meteen omhoog! riep Tosca. Ssst, hij mag ons niet horen! zei ik. Ohjah, lachte ze. Jorinde veegde met haar linkerhand lachtranen weg. Het is zo moeilijk om op te schrijven, lachte ze. Jou six-pac is ongelofelijk sexy, ik zou hem graag eens willen aflikken als er chocolade op ligt, zei Makbule. Ieuw! riep ik uit. Ssst! riepen ze alle drie in koor. Ik gniffelde.

Met lieve kusjes Gustav, zei Jorinde. Moet ik er nog een hartje onder tekenen? Tosca lachte. Ja, doen! zei ze. Met een grijns tekende ze een hartje eronder. Heb jij ook aan een envelop gedacht? Want zo is het echt niet romantisch, zei Makbule. Ik ben de meester der clichés, grijnsde ik en haalde een envelop tevoorschijn. Had ik wel al door, gniffelde Makbule. Goed, moet ik er voor mijn lieve sexgod Tom opschrijven? vroeg Jorinde. Ja, doen! zei ik. Jorinde gniffelde en begon te schrijven. Nu maakt iemand anders de hartjes maar, ik ben er niet goed in, gniffelde ze en gaf de envelop door aan Tosca aan Makbule die in een recordtijd de envelop vol hartjes hadden gezet. Ik ga hem op zijn hoofdkussen leggen, gniffelde ik en sloop naar de slaapruimtes. Tom? riep ik. Geen antwoord. Des te beter. Ik legde de envelop op zijn kussen en ging weer terug naar de meisjes. Gelukt, nu wil ik echt zijn reactie weten, gniffelde ik. Ja ik ook, grijnsde Jorinde. Ik sta te popelen om hem met een rooie kop hier bij ons te zien klagen dat Gustav gay is geworden en op hem valt, lachte Tosca. Makkie, wil je nog zo een chocomelk maken voor mij? vroeg ik zielig. Natuurlijk, nog iemand? vroeg ze. Nee, dat is vies, zei Jorinde en ze trok een gezicht. Whaat! Hoe durf je Mak haar lieve chocomelk te beledigen! riep ik uit. Hoe kan chocomelk nu lief zijn? vroeg Jorinde verward. Ik realiseerde me wat ik had gezegd en barste in het lachen uit. Nou, Mak haar chocomelk is met liefde gemaakt en dat kan ik alleen proeven, grijnsde ik. Nou, ik hoef trouwens ook geen chocomelk, zei Tosca. Oké, dan maak ik even lieve chocomelk klaar voor Bill, grinnikte Makbule. Lieve chocomelk, die moet ik onthouden, grinnikte Jorinde. We moeten een boek maken met Bill Quotes, ik heb er een hoop al opgeschreven, maar ik vergeet ze vaak op te schrijven, zei Tosca. Waarom aap jij mij na, zeiden Jorinde en Makbule in koor. Ik lag plat van het lachen. De meisjes keken elkaar aan en begonnen dan te lachen. Jullie zijn geniaal, grijnsde ik en dronk van de chocomelk die Makbule net voor mijn neus had gezet. En jij bent een kleine diva, zeiden de meisjes in koor.


Reacties:


JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 9 dec 2010 - 19:54:
Geniaal


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 27 sep 2010 - 0:20:
Jejjhh!
Snel verder!


Melleke
Melleke zei op 26 sep 2010 - 10:49:
Hahaha geniaal
snel verder gaan


dreamerangel
dreamerangel zei op 24 sep 2010 - 23:51:
DIVVAAAA!!!! :'D
weetje ik wou dat er een filmpje op Youtube was met die reactie van Tom op Gustav's brief x'D


Snel Verduuuhhrrrr!!! <3


xxxx. <33


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 24 sep 2010 - 22:55:
YAAAIY <3