Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P » love

wist geen onderwerp heeft dus dit gekozen en wist geen titel :P

26 sep 2010 - 19:23

327

3

198



love

inleidingloos

Melissa
Ik haal na 5minuten mijn lippen van die van hem. We kijken elkaar verlegen aan. Voorzichtig pak ik justin's hand. Jjustin glimlacht naar me en drukt weer zacht zijn lippen op die van hem. Ik leg mijn armen rond zijn nek en woel met mijn handen door zijn haar. Hij houdt me zacht maar stevig vast. Op een gegeven moment begin ik te tongen met hem. Het voelt fijn, tot hij zijn hand bijna op zijn kont legt. Meteen duw ik hem geschrokken van me af. 'Sorry' zeg ik zacht. Met een rood gezicht draai ik me om en loop weg. Justin houdt me tegen en zeg dat het niks uitmaakt. Ik glimlach half en schud me los. Als hij me los heeft gelaten ren ik zo snel mogelijk naar het speeltuintje in de buurt en ga op een schommel zitten. Justin komt naast me zitten en staart me aan. 'Je hoeft het niet te willen hoor' zegt hij zacht. Ik keer mijn hoofd naar hem. 'maar ik wil het' komt er uit mijn mond. Verlegen draai ik me hoofd weer naar mijn voeten. Vanuit mijn oogjoek zie ik dat Justin blij is met mijn antwoord. Ik sta op en ga voor Justin staan. Ook hij staat op. Hij buigt zich wat naar voor en legt zijn voorhoofd tegen de mijne aan. Ik wil het eigelijk niet maar mijn lichaam gaat mee met zijn bedoelingen, alsof het zijn lichaam is. Mijn lippen raken de zijne en ik sluit mijn ogen. Hij legt zijn handen op mijn kaak en in mijn nek/hals. Ik glimlach en leg mijn handen om zijn nek. We tongen weer en ik open mijn ogen. Zijn mooie ogen staan op mijn netvlies gebrand als ik mijn ogen sluit. Na 5minuten stoppen we en zien we dat er camera's om ons heen staan. We zuchten te gelijk en kijken elkaar aan. 'Waarom nou?' vraag ik Justin zacht. Hij haalt zijn schouders op en zucht weer.


Reacties:


Bellaxxrose
Bellaxxrose zei op 27 nov 2010 - 10:03:
Ze zijn Cute samen eindelijk

xoxo


BigBangFan
BigBangFan zei op 28 sep 2010 - 17:39:
i know :p


xEmma
xEmma zei op 28 sep 2010 - 16:51:
Waarom wist ik niet van het bestaan van dit hoofdstuk af? o.o
Nou ja, nu weet ik het iig^^

Ik vind ze schattig. En sneu. Mag ik de camera's wegtoveren^^?

& bij lagere getallen en bij ronde getallen is het mooier om niet het getal zelf, maar de uitgeschreven vorm te typen. Als je snapt wat ik bedoel. Oh, en dit
nek/hals
zou ik ook vermijden.

Maar MHIHIHI. Ze zijn cjuuuwt. *-*

xx