Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Never ending night » chapter eight

Never ending night

28 sep 2010 - 21:10

433

3

239



chapter eight

Edward (POV)
er waren niet veel dingen die ik miste aan het mens zijn. Ik vond het meestal geweldig om vampier te zijn. De snelheid, de kracht, het gedachtenlezen. Dat vond ik fantastisch. Het bloed drinken en het verliezen van mijn ziel, vond ik dan wat minder. Maar wat ik het meest miste, was de kans op een normaal leven als man. Nooit zou ik kunnen trouwen, kinderen krijgen. Het beste willen voor degene van wie ik echt met heel mijn 'hart' zou houden. Nooit zou ik dat oerinstinct ervaren dat de mens nog steeds had. Net als een holbewoner. De zon begon te schijnen en ik glipte weg uit de school. Op een tak zat ik te wachten tot ik Bella zou zien verschijnen.

Bella (POV)
Toen ik het klaslokaal binnenliep, kon ik mijn teleurstelling amper in toom houden. Ik zag hem nergens zitten. Dus liep ik maar naar Nina toe en ging snel zitten. Toen ik door het raam keek, kwam langzaam de zon door.

De leraar was even de klas uit, dus ging iedereen in de klas zitten kletsen.
'Ga jij naar het Lente-bal?' vroeg Nina me.
'Nee, ik heb niemand om mee te gaan.' zei ik, mijn toon klonk best wel teleurgesteld.
'Ga jij?' vroeg ik, nadat het even stil was. Meer hoefde ik niet te zeggen, want er kwam een hele spraakwaterval uit.
'JAAA! Zac heeft me gevraagd. Eindelijk, ik vind hem al zo lang leuk, en nu heeft hij me eindelijk gevraagd...' er volgde een eindeloze discussie, over jongens, kleren en hoop gegiechel.
'Maar er zal vast wel iemand zijn, die jou vraagt.'fluisterde nina, toen de leraar al weer terug was.
'Hoezo?' vroeg ik verbaasd, dat sloeg nergens op.
'Nou, er zijn altijd een heleboel jongens, die jou leuk vinden. Mike, Tyler, Erik.. Vind je iemand leuk trouwens?'
'Nee, natuurlijk niet, het is net uit met Thomas!'
'Sorry Sorry, stomme trut die ik ben..' en ze gaf me een dikke knuffel.
'Maar is er echt niemand?' Ik voelde me rood worden.
'Mike?'
'Nee..'
'Tyler?'
'Nee..'
'Ben?'
'Neehee!'
'Erik?'
'No WAY!'
'Jake dan?'
'Uh, nee, Jake is mijn beste vriend. Maar dat echt niet hoor!'
'Maar je bent wel rood. Dus ik weet zékér dat er iemand is..'
'er is niemand Nina! Hou erover op.'
het was even twee minuten stil maar toen kwam het:
''IKWEETHET!' gilde ze uit.
'wie dan?' vroeg ik verward.
'Die nieuwe jongen! Tyler vertelde me over hem!' Shit, ik wist dat dit eruit zou komen. Ik voelde mezelf zo mogelijk nog roder worden.
'Hoe kom je daar bij? Ik weet zijn naam niet eens..' loog ik niet echt overtuigend..
'Betrapt Bella.. Maar je weet het nooit, misschien vraagd hij je wel!'
Yeah right. Maar binnen in me had ik toch een klein beetje hoop.


Reacties:


Lovalicious
Lovalicious zei op 9 juli 2011 - 12:32:
Mooi gechreven! Good job!

xxx NNC


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 29 sep 2010 - 18:42:
Hahahaaah!! I your story!
SNEL VERDER! Melding?
xxxxx


realMe
realMe zei op 29 sep 2010 - 7:55:
oh leuk. Je moet echt snel verder
dit is leukkkkk. Geweldigggg