Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Sterren op het ijs - nieuwere versie - » deel 9

Sterren op het ijs - nieuwere versie -

29 sep 2010 - 19:52

525

0

184



deel 9

vier boterhammen en een rit later:
En wat vind je van deze broek? vroeg ik aan tegenpruttelende Tom.
Ieuw!! In geen honderd jaar!
Ja, je hebt gelijk. Er zit misschien zit een klein beetje te veel roze in.
Een beetje?! Ik zou dat nog niet aan mijn barbiepop doen!
Jij hebt een barbiepop? Het was eerder een vraag dan een veronderstelling.
Ik bedoelde Bills barbiepop. Bills barbiepop. Niet die van mij. Tuurlijk niet die van mij! Oh schattig, hij is aan het blozen. Het is eens iets anders dan grijnzen, hé. Hij heeft er zeker wel één. Hoewel ik niet kan ontkennen dat Bill er waarschijnlijk ook een heeft gehad.
Ik ben hem nu al vijf minuten lang aan het aan kijken stilte.
Ja, ik heb een barbiepop. Heb ik gekregen toen ik klein was, nu goed?!
Ik wist het.
Ja ja, gaan we nu verder kijken voor kleren? Waarop gaan we eigenlijk schaatsen? Nu hij het zegt. Daar heb ik nog niet over nagedacht. Het zal wel weer de gebruikelijke muziek worden.
Ik weet niet, op Beethoven of Bach of zo. Tuurlijk niet, ik ben niet gek! Op zon saaie muziek schaats ik nu ook weer niet. Meestal is het een rustig muziekje, maar een pop liedje. Ik heb het gewoon gezegd om zijn gezicht te zien, en ik moet zeggen: het is goud waard!
Je meent het niet!
Natuurlijk niet! Ik weet nog niet waarop we gaan schaatsen. Het gebruikelijke. Een traag, saai nummer God, ik haat die muziek.
Oh, ik heb een geniaal ideetje! Kunnen we niet op hiphop dansen?
Op hiphop?! Je kan niet schaatsen op hiphop!
Je kan het toch proberen, please! Voor één keer! Ãâ°én heel klein keertje. Ah kijk niet zo, ik kan daar niet tegen!
Op hiphop!
Alle, waarom eigenlijk niet Voor één keer
Yes, dan moet ik niet zon spannende broek aan!
Dat zeg jij!
Je kan toch niet schaatsen op hiphop met zon spannend ding rond u gat?!
Heb je ooit al iemand zien schaatsen op hiphop?
Wel, nee-
Dan kan je ook niet weten wat ze aan hebben en het zeker zon ding met een spriet tot aan u knieën!
Dan eis ik dat je iets middelmatigs voor me zoekt!

vijftien broeken, twintig T-shirts en zeventien petten later: En is deze outfit eindelijk geschikt voor meneer Kaulitz? Ik ben het stilletjes aan beu aan het komen, we zitten hier nu al twee uur!
Eureka! Dat is t! Mirakel! Tom heeft ook eens opgelet in school.
Zijn we dan weg?
Ja!
Eindelijk man! Gij bent een moeilijk geval!
Jij bent duidelijk nog nooit met Bill gaan shoppen.
Is die nog erger?!
Ja.
Je meent dat niet! Ik heb hem gisteren nog aangeboden om mee te gaan shoppen!
Dikke, vette pech voor jou! Grr! Wat doe ik mezelf toch aan? Bill kwam gisteren zo lief aan mij vragen of ik mee wou gaan shoppen op een vrije dag om dat niemand anders mee wil gaan. Je had zijn gezicht moeten zien. Je kon daar geen nee tegen zeggen! Nu versta ik waarom niemand mee wou om te gaan shoppen!
Stap twee: -ik durf het bijna niet te denken - Tom leren schaatsen..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.