Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » I never believed in love at first sight {Jonas Brothers} » In Brummen ~4~

I never believed in love at first sight {Jonas Brothers}

1 okt 2010 - 13:54

466

0

237



In Brummen ~4~

Alle havo leerlingen gaan over twee weken naar Londen. Nick gaat ook binnenkort naar Londen. Ze zoeken nog een leraar om mee te gaan als begeleider. Op de Jonashyve staat een foto van Joe met ene Jessica. [s]ik vind het stom dat ik het moet vragen maar wie is dat eigenlijk?[s/] Ik wil niet leguber doen, maar volgens mij word er binnenkort een bepaald persoon misschien aangereden... Maar daarvoor lezen jullie dit natuurlijk niet! Ga maar heel gauw het volgende hooftstukje lezen!!!

PoV Brit:
In de auto van mijn buren [het was erg krap] reden we naar het enige reataurant in Brummen. De auto van mijn ouders hadden we niet kunnen gebruiken, want die waren weg en kwamen pas vanavond laat terug. Het was een Chinees restaurnt, met gorte vazen op de grond en een aquarium met exotische vissen tegen de muur. Ik was er pas één keer geweest, al woonde ik al mijn hele leven in Brummen. We zaten aan een lange, rechthoekige tavel. Het uiteinde stond tegen de muur. Aan de rechterzijde zaten Fay, Danielle en Kevin, aan het hoofd zaten Nick en Emma en aan de linker kant zaten Joe en ik. De menu kaarten werden gebracht. Ik hielp Joe met het uitzoeken van het gerecht, de kaart was wel tweetalig, de ene kant was Nederlands wat ik voor Joe vertaalde. Maar de andere kant was Chinees en dat kon ikzelf ook niet lezen. Er zal hoe dan ook hetzelfde hebben gestaan. Onze bestellingen werden opgenomen, nu moesten we even wachten tot ze gebracht zouden worden. Ik kroop nog iets dichter tegen Joe aan, voor zover de stoel waarop ik zat het toeliet. Joe legde zijn armen voorzichtig om mij heen. 'Wat gaan we eigenlijk de komende drie weken doen?' vroeg hij. 'Jaaaaah...' zei Emma misterieus. Haar ogen glinsterden van entausiasme. Ze had haar plan nog steeds geheim kunnen houden, ondanks dat Nick haar op allerlei verschillende manieren had gesmeekt het te vertellen. Of hij deed alsof hij het nog niet wist. 'Ik weet niet af ik het wel leuk ga vinden als we hier in dit dorpje blijven', zei Kevin voorzichtig. Hij keek naar Dani en iedereen wist waar hij aan dacht. 'Wees gerust,' zei Emma ,'we gaan ver genoeg uit de buurt.' Nick hield zijn gemak vergeleken met Joe, Kevin en Danielle, dus ik denk dat hij het al weet. Want Joe begon mij vol te proppen met kroekoek dat op de tavel stond. Nick verdedigde Emma, die op dezelfde mannier werdt aan gevallen door Kevin. 'Vertel!' dwong Joe mij, en dook bovenop me. [Voor zover dat nog niet het geval was.] 'Fay! Help me!' riep ik maar er kwam alleen maar gebrom uit mijn mond omdat ik zoveel kroepoek aan het eten was. Maar Fay begreep het en stond op van haar stoel. Zogenaamt dreigend en met een poging tot boos kijken liep ze om de tavel heen. Onder tussen had Danielle met al haar liefde Kevin tegen zich aan ge trokken. Fay kwam met sloomtrein vaart naar mij toe, waardoor ze iets te laat kwam. 'Oké, oké, oké,' schreeuwde ik. [Leuk, zo'n vriendje dat je half marteld als hij iets wil weten] 'Ik zal zeggen waar we heen gaan! Genade!'


Ik moet naar de les^^
Aaahw, weten jullie niet hoe het afloopt


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.