Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Ayreon » Into The Electric Castle » De Regenboog Brug!

Into The Electric Castle

4 okt 2010 - 20:05

268

0

297



De Regenboog Brug!

Stem: En nu deze Regenboog Brug: een intresante brug van tranen - zo fragiel en o zo sterk. Zal het jullie levende lichamen kunnen houden? Of zal je in de eindeloze diepte vallen? We zullen zien...

Ridder: Ik wil trug naar die goede oude tijd. Naar haar en haar magie. Twee zielen in harmony. In een eindeloze zee....
Maar de gewene vleugels van het lot. Die jouw weg voerde van mij. En liet mijn hart leeg... Die nooit gevuld zou worden...

Romijn: We komen all ons zelf tegen. Voorbij deze brug. We zullen deze zee van tranen oversteken en onze angsten overwinnen!

Ridder: Ik ben heel mijn leven gestreden, om jouw bij me te hebben! Net als een droom zie ik jouw gezicht. Door de mistige nevel. Zoals we samen naar de sterren staarden... maar tijd heeft mijn littekens nooit genezen. Diep vanbinnen de treurnis brand... IK MOET TRUG!!!!! Het boeit me niet meer... Ik laat mijn schild vallen... En ga over de regenboog brug. Ren naar de andere kant waar al mijn dromen liggen!

Hippie: donker/licht/rozig/rood... Ben ik dood? Of ben ik te stoned?
Oranje/Geel/Goud...
Oker/Bruin/Blauw... Ik ben er helemaal van onderste.
Ivoor/Wit/Zilver... Ik accepteer de kleuren die zo mooi lijken!

Stem: Stap voorwaarts, Stap voorwaarts naar jullie bestemming: The Electric Castle! het verleden is voorbij! Of willen jullie hier blijven hangen? Nee nee nee. Wees slim... Er komt nog veel op jullie pad. en ook beloningen voor de genen die moed en will hebben om trugtekeren!

Romijn en Ridder: Ren Ren het verleden is voorbij! Het kan niet overgedaan worden! Ren Ren de toekomst is hier, ons lot is dichtbij!!!

(Across The Rainbow Bridge)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.