Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Morgenrood {afgelopen} » 46.Kachiri

Morgenrood {afgelopen}

1 okt 2010 - 17:15

358

5

326



46.Kachiri

Sorry voor het lang duren, maar zit met school zoals jullie misschien al weten :( En... ik ben bijna bij hoofdstuk 50!!! Enjoy dit hoofdstuk xxxx

'Zo, dus wat gaan wij nu doen?' vroeg Kachiri. 'En niet liegen, want jullie zijn hier niet voor een 'rondleiding door Zuid-Amerika'.' Ze hield haar vingers omhoog, als aanhalingstekens. Ik zou haar de waarheid vertellen. Ze zou er toch achterkomen.
'Dat klopt,' zei ik rustig. 'We zijn hier inderdaad voor andere redenen. Zoals je al weet gaan Zafrina en Senna getuigen. Waar ze voor gaan getuigen weet jij nog niet.' Ik stopte even, maar aangezien ze niet reageerde, ging ik maar verder. 'Je weet dat hij een dochter heeft gekregen met Bella.' Ze knikte, maar ik zag haar een klein beetje in elkaar krimpen. 'Je weet dat een half mens, half vampier tegen de wet is. Maar Renesmee is geen onsterfelijk kind, ze heeft rode blosjes op haar wangen, ze slaapt, ze kan menseneten gewoon verteren, alleen ze lust het niet.'
'Ja, dat weet ik, maar wat moeten jullie hí­er dan?' vroeg ze verbaasd alsof het logischer was dat we daar bleven. 'Dat is het nou juist. We vluchten niet echt. Ik heb twee vrienden in Zuid-Amerika, Nahuel en Huilen. Nahuel is hetzelfde als Renesmee. Als we een bewijs hebben dat het niet gevaarlijk zal zijn later, als het groot, dan hoeft...niemand dood.' Ik liet dit even tot haar bezinken. Ze staarde me aan en toen opeens lichtte haar ogen op. 'Dus jij wilt nu op zoek gaan naar die Nahuel en Huilen?'
'Ja. Dus... wil je ons helpen?' Ik keek haar hoopvol aan.
'Zoals ik al zei,' begon ze. 'Ik zal jullie gids zijn in Zuid-Amerika. Waar moeten jullie heen?'
Ze fronste met haar wenkbrauwen.
'Dat weten we niet. Maar we hebben al een idee hoe we daar achterkomen. We lopen gewoon op ons pad en ik ga zoeken naar een blinde vlek in mijn visioenen. De weerwolven kunnen hier neit zijn, want ze zijn er alleen in La Push... toch?'
'Ik denk het wel, tenminste, í­k heb er nog nooit één gezien.'
'Mooi zo. Wanneer gaan we?'
'Wat dacht je van nu?'
'Goed idee.'
'Alice... de koffers...' Dit was de eerste keer dat Jasper wat zei.
'Was je nou echt serieus van plan om ze mee te zeulen? Dacht het niet! Gekkie!' lachte ik.




voor Annemiek


Reacties:


lovevampire
lovevampire zei op 10 aug 2011 - 14:49:
suuuuuuuuuuuuuuuuuper


irish98
irish98 zei op 18 feb 2011 - 14:49:
it


Cullengirl
Cullengirl zei op 2 okt 2010 - 14:28:
I love it!

Snel verder!<333333333333333


justAgirl
justAgirl zei op 1 okt 2010 - 17:25:
Voor mij?! aww, dat is lieef <3
tenminste ik ga ervanuit dat het voor mij is,, ik ken hier niet meer Annemieken
fantastisch geweldig geniaal hoofdstuk <3
snel verder naar de 50 =D
xxxxxx


realMe
realMe zei op 1 okt 2010 - 17:24:
leuk
ga je snel verder.
ik ben zo benieuwd nou