Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Tell me why! (jonas brothers) » deel 19: het vliegtuig!

Tell me why! (jonas brothers)

2 okt 2010 - 12:04

465

2

235



deel 19: het vliegtuig!

hier weer een nieuw deeltje. wel een beetje kort! xD

Jennifer pov:
Even later zaten we eindelijk in het vliegtuig naar Amerika. Ik lag met m’n hoofd op Nick’s schouder. Die een arm om me heen had geslagen. Naast me zat een klein jochie met z’n oma. Aan de andere kant van het gangpad zaten Joe en Sascha. Ze hadden alle 4 de stoelen voor zichzelf, al was dat niet echt nodig want Sascha was gelijk bij Joe op schoot gekropen. Nick sloeg een arm om me heen. Naast me hoorde ik het Jongetje tegen z’n oma praten en naar iets wijzen ‘oma, ga ik ook zo vies doen als ik verliefd ben?’ Ik volgde z’n vinger die wees naar Sascha. Die was inmiddels gepassioneerd aan het zoenen met Joe. Ik moest zachtjes lachen. Blijkbaar had de oma het gehoord want ze keek me verbaasd aan. Ik tilde m’n hoofd op en keek naar Nick die had het allemaal gevolgd want hij had inmiddels ook een lach op z’n mond. ‘Nou Tim’ het jongetje heette dus blijkbaar Tim en ze kwamen uit Amerika, dat was duidelijk te horen aan het accent waarmee de oma sprak ‘dat is ware liefde. Zoiets mag je alleen doen als je echt van iemand houd’ ik had m’n hoofd weer op Nick zijn schouder gelegd en dacht na over de woorden die de oma had gesproken. Ze had gelijk. Zoals hun zoenden, zo zoen je alleen als je echt van iemand houd. En dat had ik met Nick. Althans dat hoopte ik. Ik had dat gevoel in ieder geval wel. Nick drukte een kus op m’n kruin. ‘Je denkt te hard, ik hoor hier je hersens kraken’ fluisterde hij in m’n oor. Ik keek op en drukte mijn lippen o pdie van Nick. ‘Kijk oma, die 2 mensen houden ook van elkaar’ hoorde ik Tim zeggen. Ik haalde m’n lippen langzaam van z’n mond af en lachte. ‘Hij heeft gelijk?’ Zei hij zacht. Ik keek hem verbaasd aan ‘wat?’ Vroeg ik verbaad. ‘Ik hou van je’ fluisterde hij in m’n oor. Ik keek verlegen naar beneden. Ik voelde de ogen van Tim en z’n oma zowat in m’n rug branden. Nick tilde langzaam m’n kin op. Ik keek hem in z’n ogen. ‘Ik ook van jou’ fluisterde ik zacht terug. ‘Daar ben ik blij om’ en voor ik het wist had Nick z’n lippen alweer op de mijne.
Even Later werd aangekondigd dat we gingen landen. Ik pakte Nick’s hand. Ook al had ik nu al een aantal keer gevlogen, erg prettig vond ik het nog steeds niet. Ik keek naar Joe die zich uitrekte en hoe hij Sascha zachtjes wakker maakte. Ze hadden de helft van de reis bijna alleen maar geslapen. Nick kneep zachtjes in m’n hand. En voor ik het wist stond het vliegtuig al weer op de grond.


Reacties:


SusieSimon
SusieSimon zei op 10 okt 2010 - 12:06:
Sorry voor de late reactie.
Ik vind dit echt een heel mooi/lief stukje . Zo nu op naar het volgende hoofdstuk .
x


Cullengirl
Cullengirl zei op 2 okt 2010 - 14:30:
aaaw, cute!!
Snel verder!<3333