Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Sora en Ash, het hevige gevecht tussen Volkner en Flint!!!

~The Long Journey Continue's~

2 okt 2010 - 20:26

773

2

248



Sora en Ash, het hevige gevecht tussen Volkner en Flint!!!

Sora en Ash, verliezen de strijd:O

Sora lag nog in bed te slapen totdat Dawn en Sparky hem wakker maakte.
"Sparky, doe je Thunderbolt, mompelde Dawn tegen Sparky met een brede grijns.
"CHUUUUUUUUUUUUU!, bulderde Sparky en een lichtstraal raakte Sora die onder stroom werd gezet.
"ook goeie morgen, mompelde Sora en wreef nijdig over zijn hoofd.
Dawn en Sparky lagen dubbel van het lachen.
"jullie vinden het leuk hé?, gromde Sora nijdig en sprong overeind en deed nijdig zijn kleren aan.
en beende boos naar beneden.
hij zag daar Ash en Kairi zitten en besloot om apart van zijn vrienden te zitten.
"en dat noem je dan je vrienden, mompelde Sora en at nijdig zijn toast op.
"pikachu, zei Sparky en sprong bij Sora op schoot.
"laten we even een check up doen en dan gaan we naar de gym, zei Sora na een lange stilte.

Toen dat klaar was liep hij met Ash en zijn vrienden naar de gym.
Sora was vastbesloten om te winnen en voelde ook veel adrenaline door zijn bloedsomloop stromen.
"nerveus?, vroeg Ash en legde een hand op zijn schouder.
"beetje, mompelde Sora en vermande zich toen hij Sparky aan keek.
De deur werd opengesmeten en Sora kreeg een hand in zijn oog gestoten.
"kijk is uit klo- wilde Sora zeggen maar slikte zijn woorden in en zag dat het Volkner en Flint waren.
"zijn de uitdagers klaar?, vroeg Flint met een brede glimlach.
"ja, zei Sora net iets té agressief maar wat hij niet zo bedoelde.
Flint ging hen voor naar binnen en kwamen in een strijdveld dat veel licht uitstraalde.
"Ash? kan ik je even onder vier ogen spreken?, zei Sora die iets kwijt moest aan zijn beste vriend.
"ja, natuurlijk, maatje, zei Ash en keek met een bezorgde blik naar Sora die duidelijk ergens mee zat.
Ze liepen een stukje van Dawn, Roxas en Kairi af.
"Ash, ik ben bang dat me hoofd er niet naar staat om te vechten, zei Sora neerslachtig.
"hoezo niet?, vroeg Ash geschrokken.
"mijn moeder... zei Sora en kreeg een brok in zijn keel.
"wat is daar mee?, vroeg Ash en keek hem bezorgd aan.
"ze zei in me droom dat ik nogal roekeloos ben, zei Sora en voelde tranen prikkelen.
"het is al goed als we verliezen hebben we pech, zei Ash troostend.
Sora glimlachte en krabde over zijn hoofd.
en liep met Flint en Volkner naar het strijdveld.
"Trainers, ga naar jullie plaatsen, zei de scheidsrechter.
Sora en Ash liepen naar hun vlak van het veld.
"dit word een dubbel gevecht, ieder mag twee Pokémon gebruiken, de uitdagers mogen wisselen van Pokémon dat geld niet voor de Gymleider en zijn partner, zei de scheidsrechter.
"oké, Riolu ik kies jou!, riep Sora en gooide de Pokéball van Riolu de lucht in.
"Ga Buizel!, riep Ash en met een brede grijns naar Sora.
Volkner en Flint zetten allebei een Flareon en Jolteon in.
"Begin het gevecht,!, riep de scheidsrechter.
"Riolu, Aura Sphere!, riep Sora en Riolu maakte zo snel als hij kon een blauwe energie bal.
"Buizel, Waterpulse!, riep Ash en Buizel en Riolu vielen tegelijk aan.
De combinatie had veel effect op Flareon maar Sora was vergeten dat ze met z'n tweeën waren en Jolteon viel Riolu aan.
"Riolu!, riep Sora in paniek.
"iolu, zei Riolu hijgen en sprong overeind.
"Buizel, ontwijk de aanval van Jolteon!, riep Ash en Buizel sprong net op tijd weg maar de Thunderfang raakte Riolu die ernstig verwond was door vorige aanval.
"Riolu!, riep Sora en rende naar hem toe.
Sora pakte hem op en droeg hem naar Ash en Sparky.
"DIT ZET IK JE BETAALD!, schreeuwde Sora kwaad.
En legde Riolu naast hem neer en liet Sparky inspringen.
"Sparky Thunderbolt op Jolteon!, brulde Sora woest.
"Pikachhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!, bulderde Sparky door het vertrek en de gele straal raakte Jolteon doeltreffend maar het deed hem niets.
"Sora, sukkel!, elektrische aanvallen hebben geen effect op Jolteon!, riep Ash geschrokken door kracht van de vonken.
"dat weet ik ook wel idioot!, brulde Sora kwaad.
Ash liet Buizel terugkeren die was uitgeschakeld.
en zette Monferno in.
Sora en Sparky hadden in hun eentje al Jolteon verslagen.
"Ga Raichu!, riep Volkner.
Sparky hijgde en keek kwaad naar de Raichu.
"Pikachu!, zei Pikachu vastbesloten.
"Raichu Double team!, riep Volkner.
Sora keek verbijsterd om zich heen en zag toen dat Raichu Sparky en Pikachu tegelijk aanvielen met Infernape.
"Sparky, Pikachu, THUNDERBOLT!, bulderde Sora en Ash tegelijk.
"Pika...CHUUUUUUUUUU!, brulde Sparky en Pikachu tegelijk.
Er ontstond een ontploffing en Sora, Sparky en Ash en Pikachu werden naar achteren geslingerd.
"Sora!, Ash!, riepen Dawn en Roxas tegelijk.
"Sparky, Thunderbolt, nog een keer!, riep Sora en krabbelde overeind ookal was de klap te hard en kon Sparky geen poot meer verzetten.
"pikachu, zei Sparky zwak en viel uitgeput neer.
"Sparky! nee!, riep Sora en pakte Sparky op.
Ash had Pikachu ook in zijn armen.
Sora balde zijn handen tot vuisten en sloeg in op de grond totdat zijn knokkels ging bloeden.
----
Zouden Sora en Ash hun verlies accepteren en het nog een keer proberen om Volkner en Flint te verslaan?
Word vervolg...


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 4 okt 2010 - 15:11:
KOM OP SORA EN ASH NIET OPGEVEN!!!!!!


pikafan10
pikafan10 zei op 2 okt 2010 - 20:33:
Tsja, Sora zou toch een keer moeten accepteren dat verliezen erbij hoort
het is niet leuk maar je kan van je fouten leren
maar Sora en Ash moeten de volgende wel winnen