Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » Samantha&Nick's big day.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

2 okt 2010 - 23:32

1042

0

335



Samantha&Nick's big day.

De groote dag voor Samantha en Nick! ^^

Samantha POV:

Ik logeer nu bij Lysse en Joe thuis en Joe slaapt bij Nick. ''SAMMY!'' wordt er in me oor gekrijst. Ik schrik wakker en zie Manon en Danie voor me staan. Ze staan hyper te springen en ik schud lachend me hoofd. ''Vandaag is de mooiste dag van je leven!'' gilt Lysse vrolijk. Ik zucht en stap uit bed. Danie pakt me arm en zet me op een stoel. ''Zit!'' beveelt ze en ze begint aan me haar. Lysse komt de kamer in rennen met onze jurken. ''Tadaaaaaaa..'' gilt ze vrolijk. Ik lach en Danie begint aan me make-up. Lysse helpt Jolaise in der jurkje en doet der haartjes in de krul. Daarna doen Danie en Lysse hun eigen jurken aan en we lopen naar beneden. We stappen in de auto die ons naar de kerk brengt. Big Rob zit in een mooi zwart pak met blauw overhemd achter het stuur en scheurt weg. Big Rob stapt uit en houdt een cape op. Hij slaat hem snel om me heen en we lopen de kerk in. Danie en Lysse hebben ook een cape om en Jolaise is de kerk al ingerent. Ik lach en we lopen snel naar het kamertje. Ik gooi de cape van me af en Danie dwingt me om te gaan zitten. Er wordt op de deur geklopt. ''Wie is daar?'' ''De kerstman.'' grapt Joe. Lysse zucht. ''Joe, wat moet je?'' ''Nou, ik wil een kusje van mijn geweldige vrouw.'' Lysse kijkt ons schaapachtig aan en loopt dan naar de deur. Gelukkig heeft ze der cape nog om. Ze opent de deur en stapt naar buiten. ''Kusje?'' horen we Joe smeekend vragen. Even later komt Lysse lachend binnen. ''Slijmbal.'' en ze schud der hoofd. ''Mama, ik wil papa ook een kusje geven.'' Lysse draait zich om en rent naar de gang. ''JOE!'' ''JA?'' ''Jolaise wil ook een kusje.'' Lysse draait zich om. ''Mag ie binnen?'' ''Euhm.. Momentje.'' Danie slaat de cape snel om me heen en Lysse laat Joe binnen. Jolaise rent naar hem toe en Joe tilt der op. Ze geeft hem een kusje en Joe zet der weer neer. Hij kust Lysse nog een keer kort en loopt dan het kamertje weer uit. Lysse sluit de deur en ik gooi de cape weer van me af. Er wordt weer op de deur geklopt. ''Wie?'' ''Kevin Sr.'' Lysse opent de deur en Kevin Sr. komt binnen. ''Wow, Samantha je ziet er prachtig uit.'' Ik bloos en hij steekt z'n arm uit. Ik haak bij hem in en Lysse en Danie lopen al naar hun plaats. Jolaise gaat voor mij en Kevin Sr. staan en als de deuren open gaan loopt ze naar voren we volgen haar en Nick's mond valt open. Lysse stapt naar voren en duwt z'n mond dicht. Nick kijkt der even aan en glimlacht. Kevin Sr. geeft me over aan Nick en de Ambentaar van burgelijkestand begint te praten. ''Blablablablablabla. Nicholas Jerry Jonas neemt gij Samantha Christina Welbergen tot u wettige echtgenote in voor in tegen spoed tot dat de dood u scheid? wat is daar op u antwoord?'' ''Ja.'' Ik glimlach. '' Samantha Christina Welbergen neemt gij Nicholas Jerry Jonas tot u wettige echtgenoot in voor en tegen spoed tot dat de dood u scheid? Wat is daarop u antwoord?'' ''Ja.'' De man knikt. Drew komt aan gelopen met de ringen en Nick pakt een ring en schuift hem om mijn vinger. Ik pak de andere ring en doe die om bij Nick. ''Hier bij verklaar ik u tot man en vrouw, U mag u bruid kussen.'' Nick buigt langzaam naar me toe en kust me zacht. We lopen met z'n alle naar de zaal aan de overkant. Joe loopt het podium op. ''Ik wil deze dans opdragen aan het bruidspaar.'' De muziek start en Single Ladies begint. Joe begint te dansen en ik zie dat Lysse der handen voor de ogen slaat. ''Oh god, en daar ben ik mee getrouwd.'' lacht ze. Als Joe klaar is loopt ie naar Lysse toe. Lysse schud der hoofd en wilt weg lopen. Joe pakt der bij der arm en trekt der naar zich toe. Lysse kijkt hem even aan en Jolaise komt aan gerent. Lysse tilt der op en Denise loopt het podium op. ''Ik wil het bruidspaar feliciteren en ik wens jullie heel veel geluk samen.'' Kevin komt het podium op en Denise geeft de microfoon aan Kevin. Iets in mij zegt dat ik al weet wat ie gaat zeggen. ''en dan nu.. TAAAAART!'' roept ie vrolijk. Ik wist het! Nick en ik lopen samen naar de taart en snijden hem aan. Even later loopt Lysse het podium op. ''Ik zou aan het bruidspaar willen vragen om de dansvloer te openen.'' Nick pakt me hand en loopt naar de dansvloer. Samen beginnen we rondjes te draaien en al snel volgen Kevin,Danie,Joe en Lysse ons. Ik kijk rond en zie Jolaise en Drew samen dansen. Ik glimlach gelukkig en kijk weer naar Nick. Nick kust me zacht en buigt zich naar me oor. ''Ik hou van je Samantha Christina Jonas Welbergen.'' Ik glimlach. Nick tilt me op en draait een rondje met me. Ik lach en Danie en Lysse komen naar ons toe. ''Dansen.'' We dansen met z'n drieën. Ik laat me vermoeid op een stoel vallen en Nick komt naast me zitten. De meeste gasten zijn al weg. Waaronder Kevin,Danie,Joe en Lysse. Joe en Lysse hebben Drew meegenomen. Nick staat op en trekt me recht. Hij tilt me op en loopt naar de auto. Hij zet me in de auto en rijdt naar huis. Thuis legt ie me zacht op bed en kust me. Ik glimlach en kus hem maar al te graag terug. Nick ritst mijn jurk open en ik maak z'n bloes los. Nick gooit mijn slipje bij de rest van de kleding en komt langzaam in me. Hij beweegt rustig en kust m'n lippen zacht. Naar een tijdje laat ie zich naast me vallen en trekt ie me tegen zich aan. Ik glimlach en leg mijn hoofd op z'n borst. Nick slaat de dekens over ons heen en ik sluit mijn ogen gelukkig. Ik val langzaam in slaap. De naam is Jonas.. Samantha Christina Jonas.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.