Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » A little Kaulitz.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

2 okt 2010 - 23:33

1278

0

250



A little Kaulitz.

Yari Charissa Bill Kaulitz.

Owjaa even een opfrissertje:
Tom (Tokiohotel) heeft Lysse verkracht.. ja ik weet het staat niet uitgetypt, maar ik had er ook geen zin en inspiratie voor om het te typen.
Maar het is gebeurt de week voor dat Justin het opgaf.


~2maanden later.~

Lysse POV:

Ik ben nu 2maanden zwanger en Joe weet van niks. Ik loop samen met Danger en Lily door het park. Joe is met Nick en Samantha met de kinderen naar een of andere speeltuin. Ik laat de honden los en loop rustig verder. Ik zie 3 wel hele bekende jongens lopen. ''KENDALL,LOGAN,CARLOOOOOOOS!'' gil ik naar de jongens. De jongens draaien zich om en rennen naar me toe. ''LYSSEEE!'' roepen ze terug. Ze knuffelen me alle drie tegelijk. ''Jongens lucht.'' piep ik zacht. ''Ow sorry.'' ik lach en de jongens laten me los. ''Waar is Joe?'' vraagt Kendall verbaasd. ''Die is met Nick en Sammy en de kindjes naar een speeltuin.'' ''Okee..'' ''Hoe gaat het met je?'' vraag Logan. ''Ja wel goed Alleen..'' Ik kijk naar beneden en bijt op me lip. ''Alleen wat?'' vraagt Kendall verbaasd. ''Alleen.. Alleen ben ik weer zwanger en op de een of andere manier voelt het niet goed.'' ''Hoe bedoel je??'' Carlos is door zn knieën gezakt en kijkt me aan. ''Ik.. ik weet het niet..'' Ik zak door me knieën en ga zitten. ''Liever toch..'' Kendall komt naast me zitten en troost me. Zo blijven we een tijdje zitten tot dat ik de stem hoor waar ik zo bang voor ben. ''Hallo Lysse.'' Ik kijk angstig op en zie Tom staan. Nee.. dat kan niet.. het mag niet.. Ik begin zwaarder te ademen. ''Lysse wat is er?'' vraagt Kendall bezorgd. ''Zijn.'' ''Waar heb je het over?'' Ik begin te trillen. ''Het.. Het is van hem.'' fluister ik zacht en ik begin te huilen. ''Lysse rustig maar.'' Kendall trekt me omhoog en houdt me tegen zich aan. ''Wat kom je hier doen?'' vraagt Carlos boos aan Tom. ''Ik kom kijken hoe het met haar gaat.'' Ik kijk hem bang aan. Tom's blik glijd af naar mijn buik. ''Zozo zwanger?'' Ik blijf hem aan kijken. Tom komt dichterbij. ''Ik hoop we dat ons kindje prachtig word.'' Ik begin opnieuw zwaarder te ademen. Ik trek me los uit Kendall's greep en ren naar huis. Danger en Lily volgen me. Ik ren de straat in en zie de auto van Joe staan. Shit ze zijn thuis. ''Lysse wacht!'' ik stop met rennen en voel dat Kendall me arm pakt. ''Lysse gaat het?'' Ik schud me hoofd. ''Nee, snap het dan Kendall het kindje in me is van hem, van Tom..'' Kendall kijkt me geschrokken aan. ''En nu?'' ''Ik weet het niet, ik kan het niet meer weglaten halen denk.'' ''Hoe.. Hoe ga je dat doen met Joe?'' ''Ik.. Ik weet het niet.'' ''LYSSEE!'' Ik draai me om en zie Justin aan komen rennen. ''Logan heeft het tegen mij en mam verteld.'' Ik kijk hem geschrokken aan. Justin komt naar me toe en slaat z'n armen om me heen. ''Ssst.. Joe zal het niet te weten komen.'' Ik duw hem weg. ''En hoe wil je dat doen dan?'' ''Mam wilt dat je mee naar huis gaat en daar de komende 7maanden blijft.'' ''Justin.. en wat denk je dat Joe zal doen, Hij is niet dom hoor.'' ''Ja hoe wil je het dan verborgen houden.'' ''Ik.. ik weet het niet.'' ''Wat weet je niet?'' vraagt een stem achter me. Ik draai me om en zie Joe staan. ''Euhm..'' Ik kijk naar beneden en bijt op me lip. ''Lysse?'' Joe tilt me gezicht op zodat ik hem wel aan moet kijken. ''Ik moet je iets vertellen maar wordt alsjeblieft niet boos.'' Joe knikt. ''Ik.. Ik ben zwanger..'' Joe wilt iets zeggen maar ik leg mijn vinger tegen z'n lippen. ''Maar het is niet van jou..'' Ik kijk gelijk weer weg. Joe's arm om me middel trekt me dichter tegen hem aan. ''Ik maak hem af!'' ''Joe, ik wil het niet houden.'' Joe kijkt me aan. ''Als je het niet wilt hoef je het niet te houden..'' Ik knik. Joe kijkt naar Justin. ''Dacht jij nou echt dat je mijn vrouw zomaar 7maanden verborgen kan houden voor mij?'' Justin kijkt hem geschrokken aan. ''Hoe weet jij dat?'' ''Ik stond er al een tijdje.'' ''Shit.'' vloekt Justin zacht. Joe lacht. ''Ga je mee naar binnen?'' Ik knik. Ik loop naar Kendall en knuffel hem even. ''Dankje.'' ''Graag gedaan.'' Ik loop achter Joe aan ons huis in en Jolaise komt naar me toe gerend. ''Mamaaaaaa.'' Ik lach en til der op. ''Hee meisje.'' Ik ga met der op de bank zitten en Joe komt naast me zitten. ''Ik ben niet boos, het is niet jou schuld..'' fluister ie zacht in me oor. Jolaise springt van me schoot en loopt naar der broertje en zusje. Ik glimlach even. ''Lys..'' Ik kijk Joe aan. ''Als je het kindje niet wil houden, waar moet het dan naar toe?'' ''Ik.. ik weet het niet.. Ik denk dat Tom het krijgt. dat is het beste.'' Joe knikt. Ik leg mijn hoofd tegen z'n schouder en sluit mijn ogen.

~ 7maanden later!~

Ik lig nu in het ziekenhuis want me vliezen zijn gebroken. Tom en Joe zijn er allebei en Joe haat het dat ie hier is. De voogdij over het kindje is rond. Tom heeft de volledige voogdij. Ik lig alleen want ik wil beide jongens er niet bij hebben. De dokter komt binnen. ''Hallo Lysse..'' ''Hallo.'' Ik glimlach zwak. De dokter onderzoekt me. ''Okee.. over een kwatier gaan we beginnen.'' Ik knik. ''Dank u.'' een kwatier later lig ik te huilen van de pijn en nu voel ik stom dat Joe er niet bij is. We zijn al een halfuur bezig en ik hou het niet meer van de pijn. ''Nog even.. ik zie het hoofdje al.'' Naar nog een kwatier persen is het kindje geboren. ''Gefeliciteerd met u prachtige dochter.'' ''D.. Dank u.'' De verpleegster legt de Baby in me armen ik kijk even naar het meisje. ''Hoe gaat ze heten?'' ''Yari Charissa Bill Kaulitz.'' Ze knikt en gaat weg. De jongens komen binnen en Tom kijkt naar het meisje in me armen. We wisten al dat het een meisje zou worden. ''Hallo Yari.'' Tom kijkt me aan en ik geef der aan Tom. Joe komt naast me zitten en ik laat me tegen hem aanvallen. ''Euh.. Lysse?'' Ik kijk op. ''Ja?'' ''Wil je der helemaal niet meer zien of wil je af en toe op der passen?'' Ik denk even na. ''Euhm.. af en toe oppassen is goed denk..'' Ik kijk naar Joe en hij knikt. ''Doe maar af en toe oppassen.'' Tom knikt. De dokter komt binnen. ''Je mag over een uur naar huis.'' Ik knik. Een uur later lopen Joe met mij in z'n armen en Tom met Yari het ziekenhuis uit. ''Sorry ik had het niet moeten doen.'' ''Het is gebeurt Tom.. laat het rusten.'' Tom knikt en loopt weg. Joe zet me in de auto en rijdt naar huis. ''Vindt je het niet erg dat je der niet ziet opgroeien?'' ''Ja dat wel, maar ze is beter af bij hem.'' Joe knikt en legt z'n hand op me been. ''Joe ik snap nog steeds niet dat je bij me blijft naar als wat met me is gebeurt.'' ''De meeste dingen hebben we samen mee gemaakt en ik hou te veel van je om bij je weg te gaan.'' Ik glimlach en druk een kusje op z'n wang. Joe pakeert de auto en tilt me er uit. Hij legt me binnen op de bank en ik val gelijk in slaap. Ik hoop dat ze gelukkig wordt bij Tom.


Willen jullie een vervolg story?
x


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.