Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Zatch Bell!!!!!!! » Hoofdstuk 1: maak kennis met....

Zatch Bell!!!!!!!

14 okt 2010 - 21:14

160

2

174



Hoofdstuk 1: maak kennis met....

er gebeurt nog niet zo veel:P

Ergens in een plaatsje in Japan genaamd; Mochinoki, leefde een jongen genaamd Sora.
Hij was veertien jaar oud en woonde met zijn familie net buiten de stad.
Sora had een jonger broertje genaamd Roxas waar hij af en toe ruzie mee had, zijn ouders Aerith en Cloud waren veel buiten de stad om te werken.
Dus Sora moest veel oppassen op zijn broertje.
Daarnaast had hij een buurjongen die erg slim was, hij heette Kiyo Takamine. Hij spijbelde altijd van school omdat niemand hem accepteerde was hij ook erg humeurig.
Sora wist Kiyo soms om te praten om mee naar school te gaan en zei dat hij bij hem mocht zitten maar Kiyo sloeg het aanbod af als hij over school begon.
Sora had verder nog een kameraad waar hij veel mee omging: Sparky de Pikachu.
Ja,en nu zul je denk? Waarom een Pikachu als beste vriend?
Het boeide Sora niet zo of hij nou met een mens of dier bevriend was het maakte hem niet zo uit.


Reacties:


pikafan10
pikafan10 zei op 8 okt 2010 - 17:01:
ik had al een stukje gelezen toen je het schreef maar het is wel gaaf dat je een verhaal hebt geschreven over Zatch Bell='D


Sunrise
Sunrise zei op 7 okt 2010 - 21:06:
Sora ken ik al