Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Zatch Bell!!!!!!! » Hoofdstuk 2

Zatch Bell!!!!!!!

6 okt 2010 - 7:36

407

1

184



Hoofdstuk 2

Zatch is so cute=3

Sora lag nog in bed te slapen toen zijn wekker om 6:30 afging.
Hij gooide grommend zijn wekker op de grond en gooide zijn dekens van zich af.
Het is al weer Maandag, dacht Sora slaperig en hij stond op en rekte zich uit.
Sora gooide zijn raam open en keek naar buiten.
Hij zag dat Kiyo zijn raam open had staan.
“Yo, Kiyo!, riep Sora met stemverheffing.
Kiyo stak zijn hoofd door het raam en keek uit het raam naar wie zijn naam riep.
Sora zwaaide naar hem en hij zwaaide terug.
En trok tenslotte zijn hoofd terug.
Sora ging naar zijn klerenkast en pakte zijn gewone kleren.
Toen hij klaar was deed hij de deur open en ging naar beneden.
Zoals gewoonlijk waren zijn ouders vroeg vertrokken en moest Sora zijn broertje wakker maken.
“Roxas, kom! Je moet zo meteen naar school!, riep Sora en Sparky keek met grote ogen naar Sora.
Er kwam een slaperige Roxas naar beneden.
“ik was al wakker, mompelde Roxas en hij krabde loom over achterhoofd.
Sora knikte en legde zijn hand over zijn schouder en loodste hem naar de keuken.
Er klonk een doffe klap van boven en Sora sprong overeind.
“pikachu!, gromde Sparky en rende naar boven.
Roxas keek zijn broer stomverbaasd aan.
Er klonk een luid schril geluid en Sparky kwam snel naar Sora gerend.
BAM! Er viel een jongen van de trap met een blauwe poncho en blond haar.
“Sora!, riep Roxas bang en pakte de hand van zijn broer.
Maar Sora liep voor voorzichtig op het jochie af die naar beneden was gevallen.
“BEN JIJ KIYO TAKAMINE?!, schreeuwde de jongen.
“uhm… nee, ik ben Sora Kiyo is mijn buurjongen, zei Sora verbijsterd.
“hoi, ik ben Zatch Bell, aangenaam, zei Zatch en stak zijn hand uit.
“ ik ben Sora en dit is me broertje Roxas, zei Sora en haalde Zatch uit de knoop met het touw dat om hem heen gebonden zat.
“oke, ben jij Kiyo’s broertje ofzo? Vroeg Roxas nonchalant en Sora deed een klein verbandje om Zatch’s hand.
“nee, ik kom hier voor Kiyo om hem te coachen, zei Zatch met zijn twinkelende grote ogen.
“nou ja, zeker van zijn pa?, vroeg Roxas en ging naast Zatch zitten.
“Zatch, als je meegaat om me broertje naar school te brengen gaan we daarna direct naar Kiyo, zei Sora en gaf een lunchbox aan Roxas.
Roxas zei Shinji gedag(zijn Shinx) en deed toen tenslotte zijn schoenen aan.
“hey Sora, vind je het ook niet gek dat de auto van pap en mam er staat?, vroeg Roxas.
Sora haalde alleen zijn schouders op en zette Zatch op zijn schouder.


Reacties:


pikafan10
pikafan10 zei op 8 okt 2010 - 17:03:
Zatch blijft toch grappig
en Sora geniaal