Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!] » The end.

This is my World. (Justin Bieber,Jonas Brothers & Big time rush.) [AFGELOPEN!!]

4 okt 2010 - 15:42

883

1

309



The end.

Het laatste hoofstuk mensen.. Ik stop met het verhaal! ^^

~12jaar later~
Jolaise&Drew 14Jaar. JJ 13Jaar. Maudy,Nicole&Yari 12Jaar.


Lysse POV:

Yari woont nu al sinds der achtste weer bij ons , omdat Tom is overleden bij een ongeluk. Bill die anders de voogdij over der kreeg is bij het zelfde ongeluk omgekomen. Dus heeft de rechter besloten dan Yari bij ons moest komen wonen. Jolaise,JJ en Maudy gaan met der om alsof ze hun zusje is. Joe had het er in het begin weil moeilijk mee maar dat is helemaal over. Ik heb besloten dat Yari Tom's achternaam blijft dragen uit respect voor he. Yari is de afgelopen jaren veel veranderd, ze heeft Tom's style overgenomen. Joe en Ik hebben er geen problemen mee.

Ik loop de trap op naar de kamer van Jolaise en klop op der deur. ''Binnen.'' Ik open de deur en zie Jolaise der bruine haren borstelen. ''Schiet je op je moet zo naar school.'' Ze knikt rn ik loop naar de kamer van JJ. Ik klop op z'n deur en wacht op een antwoord. Niks. Ik klop nog een keer weer niks. Ik open de deur en loop naar binnen. ''JJ.. JJ..'' Geen reactie. Ik kijk goed en zie dat ie z'n koptelefoon op heeft. Ik zucht. ''Joe!'' roep ik door het huis. ''Ja?'' krijg ik terug. ''JJ ligt weer met z'n koptelefoon op.'' ''Ik kom er aan.'' Ik hoor Joe de trap op komen en Jolaise die hem begroet. ''Morge Pap.'' ''Morge meisje.'' Joe komt de kamer binnen en zucht. Joe trekt het deken van JJ af en JJ schrikt wakker. ''WAT?'' roept ie boos. Ik kijk naar Joe en zie dat ie boos wordt. Ik leg mijn hand op z'n arm en Joe kijkt me even aan. Joe kijkt weer naar JJ en steekt z'n hand uit. JJ kijkt hem aan. ''Wat?'' ''Je Ipod en koptelefoon.'' JJ kijkt Joe met grote ogen aan en doet z'n koptelefoon af. ''Dat meen je niet.'' ''JJ NU!'' JJ zucht en geeft z'n Ipod en koptelefoon aan Joe. Joe loopt naar z'n bureau en pakt z'n leptop en andere koptelefoon. ''Pap, kom op nou.'' Joe negeert hem en loopt de kamer uit. ''Mam?'vraagt JJ. ''Sorry JJ, maar we hadden je gewaarschuwt.'' JJ zucht en stapt uit bed. Ik kijk even naar me zoon en loop dan de kamer uit. Ik loop door naar de kamer van Maudy en Yari. Ik klop op de deur en open hem. ''Morge meiden.'' ''Morge Mam.'' zeggen ze in koor. Ik lach en knuffel ze even. ''Gaan jullie aankleden?'' Ze knikken en ik loop de kamer uit. Ik loop naar beneden en kus Joe even. Ik kijk naar Jolaise en zie een glimlach op der gezicht. Joe grijnst en kust me nog een keer. ''Okee, zo is het wel weer genoeg pap.'' lacht Jolaise en eet der cornflacks op. Joe en Jolaise beginnen een gesprek over hoe Jolaise naar school moet fietsen. JJ zit voor zich uit te staren en moppert wat. Maudy en Yari komen naar beneden rennen. ''Meiden Rustig.'' moppert Joe lachend. Maudy loopt naar Joe en knuffelt hem. ''Morge paps.'' ''Morge.'' ''Hee JJ waar is je Ipod?'' vraagt Yari. JJ begint weer te mopperen. ''Die hebben ze afgepakt.'' Yari knikt en gaat naast Maudy aan tafel zitten. Ik ga zelf ook zitten en Joe schraapt z'n keel. De kinderen kijken hem gelijk aan. ''Luister even alle vier, De fans van jullie ooms en mij weten dat we kinderen hebben maar op de school waar jullie heen gaan weten de leerlingen het niet, dus zeg alsjeblieft niet je achternaam en vooral jij niet Yari, Niemand weet dat Tom een kind had.'' Yari knikt verdrietig en Joe knuffelt der even. Ik kijk naar de klok. ''Het is tijd om te gaan.'' De kinderen staan op en zeggen mij en Joe gedag. ''Veel plezier.'' ''Dankje..'' roepen ze terug en ga dan weg. Ik heb pracht kinderen en een geweldige man. Er is al 3uur voorbij als de telefoon gaat. Ik neem op. ''Met Jonas..'' ''Spreek ik met de moeder van Yari?'' ''Ja, daar spreekt u mee is er iets?'' ''Nou euh.. Yari is weggelopen omdat een paar kinderen iets zeiden.'' ''Welke woorden zijn er gevallen?'' ''Tokio Hotel, Tom en Bill Kaulitz en sucks.'' ''Oke, bedankt..'' Ik hang op en ren naar de gang. ''Joe ik ben even weg.'' ''Is goed.'' Ik stap in me auto en rij naar het kerkhof. Ik pakeer me auto en stap snel uit. Ik loop het kerkhof op en zie Yari in de verte zitten bij een Gitaarvormig grafsteen met daar naast een Microfoonvormige. Ik loop naar der toe en ga naast der zitten. ''Mam, ik mis hem zo.'' Ik leg troostend mijn hand op haar schouder. ''Ik weet het lieverd.'' Ineens kijkt Yari op. ''Mam, waren jij en papa samen toen jullie mij kregen?'' Ik bijt even op me lip. ''Nee lieverd, Ik was toen al samen met Joe en we hadden je Broer en zussen al. Jij kwam onverwachts en niet gepland, maar nu je er bent kan ik niet meer zonder je.'' Yari glimlacht even en laat zich dan tegen me aanvallen. ''Denk je dat papa trots op me is?'' ''Ik denk het niet, ik weet dat ie het is.'' We kijken nog een tijdje samen naar de graven voor ons.
Ergens hield ik wel van Tom, naar alles wat ie gedaan heeft.


Reacties:


BoterKoekje zei op 4 okt 2010 - 16:06: