Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Opgeven zit er niet in voor ons!!!

~The Long Journey Continue's~

8 okt 2010 - 21:33

401

2

194



Opgeven zit er niet in voor ons!!!

in deze epi valt het Sora zwaar tegen dat hij heeft verloren van Volkner en Flint, Sparky is op dat moment zwaarverwond door de explosie die volgde. hij is de enige die Sora overtuigd dat het niet zo is.

Sora sloeg nog een paar keer tegen de grond totdat Ash hem tegenhield.
"Sora, het geeft niets, we hadden toch geen kans als jij niet gefocust bent, zei Ash opbeurend.
"Dat geeft wel!, mijn Pokémon hebben zich lopen uitsloven voor mij, en wat ik voor hen kan doen is helemaal niets!, riep Sora met tranen over zijn wangen en rende weg.
Dawn keek verbijsterd hoe Sora overstuur wegrende.
"we komen terug, Volkner, zei Ash bruusk en wilde achter Sora aan rennen maar Dawn schudde met haar hoofd.
"geef hem de ruimte om na te denken, ik heb vertrouwen in hem, zei Dawn met licht gekleurde wangen.
Ash knikte maar had zo zijn twijfels.
Sora liep terneergeslagen over het strand van Sunyshore City.
Sparky liep strompelend naast hem.
hij plofte neer en keek hoe de zon onderging.
"pikachu, zei Sparky met zijn ogen dicht geknepen.
"het spijt me zo, Sparky, zei Sora en de tranen stroomde over zijn wangen.
"pika, zei Sparky en pakte Sora's arm beet.
Sora toverde een waterige glimlach tevoorschijn en veegde zijn tranen weg.
Sparky's grip verslapte en hij viel naast Sora neer.
"S-Sparky, b-dankt, snikte Sora en krabbelde overeind.
"zit je hier?, zei een zachte stem, het was Dawn.
"ja, zei Sora en verborg zijn tranen voor haar.
"je hoeft ze niet te verbergen, Sora, zei Dawn en Sora werd knalrood.
Sora veegde snel zijn gezicht droog.
"kom hier, gekkie, zei Dawn en trok Sora naar zich toe.
Sora voelde zich nog rotter toen Dawn hem kwam opbeuren.
er viel een lange stilte en Dawn zat tegen Sora aan.
"denk je dat je het nog een keer wilt proberen?, vroeg Dawn na een lange stilte.
Sora knikte en keek Dawn in haar donkerblauwe ogen aan.
"ja, misschien wel, zei Sora en keek naar de sterrenhemel die fel flikkerde in de wolken verlaten hemel.
"maak je geen zorgen, ik heb er de volle vertrouwen in dat jullie het gaat lukken, zei Dawn en veegde bij Sora een eenzame traan weg.
Sparky rekte zich langzaam uit en likte over zijn poot heen.
"ik heb ook vertrouwen in jouw en in mijn Pokémon laten we gaan trainen na te hebben gerust, zei Sora iets krachtiger.
en liep samen met Dawn en Piplup(Sparky werd gedragen) naar het Pokémon Center.
Daar aangekomen kwam Roxas meteen naar hem toegelopen.
"gaat het weer?, vroeg Roxas meteen.
Sora knikte en liep naar Ash.
"ik... heb er volle vertrouwen in dat het ons gaat lukken!, zei Sora met een brede glimlach.
Ash glimlachte net zoals Pikachu.
"maar eerst Sparky en Riolu laten onderzoeken, zei Sora en liep naar de balie.
word vervolgd....


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 9 okt 2010 - 15:09:
Leuke epi!
Hij was echt mooi geschreven .


pikafan10
pikafan10 zei op 8 okt 2010 - 21:36:
Aww, Dawn is zo lief voor Sora
je kunt echt zeggen dat het goeie vrienden zijn