Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » My life » First day school

My life

6 okt 2010 - 20:15

766

0

159



First day school

Veel te vroeg wakker geworden , stond ik op en ging naar de keuken.Me moeder zat al vrolijk aan tafel , iets wat je van mij niet kon zeggen. Vandaag was het de eerste schooldag , de eerste keer in het 3de jaar. Een nieuwe school een nieuwe start zeggen ze. Ja dat zal wel. Achja , ik ging weer naar me kamer met een glas cola. Liggend op me bed ging ik Juliana sms'en. Ze sms'te meteen terug , wat me verbaasde. Uiteindelijk ging ik me toch maar klaarmaken. Ik trok me kleren aan , stak me stijltang in en poetste me tanden. Nadat ik me haar gekregen had hoe ik het wilde ging ik terug naar me kamer om me rugzak te nemen. Het was tijd om naar de bushalte te gaan. Gelukkig was die maar 2 huizen verder! Uiteindelijk aangekomen zag ik me vriendin , Brenda. Vanaf dat moment wist ik , het komt goed! Na een paar minuten kwam de bus er al aan. We stapten op en gingen zitten. De eerste keer in 3 jaar tijd konden we zitten op de bus 's morgens. Dat was dus al een goed teken! Uiteindelijk zagen we Jonathan de bus op komen , hij was meestal wel grappig! Na een 20-tal minutjes onderweg te zijn kwamen we aan in de stad waar we naar school gingen. Ik nam afscheid van me vrienden die in het Atheneum naar school gingen en ging verder naar mijn school. Na een paar minuten te stappen kwam ik aan , met heel veel schrik stapte ik de schoolpoort in. Ik stapte rustig verder en ging op een bank zitten. De school was nog redelijk verlaten , gelukkig dan kon ik Beatta zien binnenkomen. Ik had me nog maar net neergezet en Beatta kwam al snel wandelend naar me toe. Daar zaten we dan te praten. We kenden niemand behalve dat ik haar kende en zij mij kende. Oké ik kende wel een paar personen in de school maar daar kon ik ofwel niet mee over weg of ik durfde niets tegen diegene te zeggen uit schrik dat ik weer wordt uitgescholden. Het volk begon toe te stromen en uiteindelijk ging de bel. We gingen rustig naar onze rij en wachte tot we kregen te horen met wie we in de klas zaten. Toen ik hoorde dat Beatta in STWa zat hoopte ik zo hard dat ik bij haar in de klas zat. En eindelijk kwam me wens eens uit , ik zat met haar in de klas! Na 2 uur een gesprek met de mentor gehad te hebben was het speeltijd , we mochten weer alle trappen naar beneden gaan doen. Uiteindelijk beneden gekomen liepen we op de speelplaats en praatte nog wat na. Na een paar seconden zag ik hem al zitten , Michael , die knappe gast die vorig jaar bij mij in de klas zat. Hij was altijd zo grappig hé , maar hij kon me gewoon niet hebben. Hij schold me uit , maar toch ben ik er verliefd op. Ik dacht bij mezelf , niet kijken Heidi , niet kijken. Maar toch deed ik het en hij zag me maar deed niets. Ondertussen was Beatta aan het praatte maar ik luisterde dus niet dus gaf ze me een tik waardoor ik weg keek van Michael , wat waarschijnlijk wel goed was! De bel ging , hop vlug terug naar de rij anders komt die zaag van daarnet weer! We gingen terug naar boven , weeral al die trappen tot op het 4de verdiep. Die zal ik nooit gewoon worden , dat zweer ik. Toen we uiteindelijk allemaal uitgeput boven waren kregen we te horen dat we 2 uur Frans hadden. We kamen de klas binnen en we mochten ons direct in het Frans gaan voorstellen voor de klas. Uiteindelijk werd ik aangeduid en moest ik me voorstellen. Aarzelend kwam ik naar voren , twijfelend of ik het wel zou zeggen. Maar toch deed ik het , ik keek naar Beatta en ze gaf me zelf vertrouwen! Ik stelde me voor in het Frans en ik durfde zelfs te zeggen dat ik graag naar metal , screamo luister , ik durfde te zeggen dat ik graag naar the dudesons keek en graag naar Black Veil Brides luisterde. Op dat moment dat ik zei dat ik naar metal luisterde keek Denis op , ik zag hem verbaast kijken. Ik ging zo snel mogelijk weer zitten , het deed me goed dat ik het gezegt had. Na nog een paar voorstellingen ging de bel , de dag zat erop! Gelukkig. Al moest ik nu wel weer 40 minuten wachten op me bus. Achja rustig stappen naar de bushalte en leuke muziek opzetten dan gaat het snel voorbij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.