Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 41.A big mistake.

Trip to hell!

6 okt 2010 - 20:17

1772

2

301



41.A big mistake.

'What's wrong Keisha? Aren't you happy to see me?' De gemene blik in Bill's ogen deden je rillen. Je was er zeker van dat hij het voorval van deze morgen niet ongestraft voorbij zou laten gaan. Hij zou je hier nog voor laten boeten daar was je zeker van. Geschrokken keek je naar achteren toen je voelde hoe de koude muur je rug tegemoet kwam. Meteen draaide je je hoofd terug naar voren toen je hoorde hoe Bill naar je toe kwam. Bill keek je gemeen grijnzend aan terwijl hij heel langzaam naar je toe kwam. Hulpeloos zocht je naar een uitgang om hier weg te geraken, maar die was er niet.
'There is something I really don't understand, Keisha.' Nerveus wierp je een blik op Bill, die je met een amusante grimas aan keek. 'Why are you so terrified?' Hij wachtte even zodat je de tijd had om te antwoorden, maar er kwam geen enkel geluid over je lippen. Het leek wel alsof Bill je in zijn macht had, het leek alsof hij je verlamde met zijn blik. Doodsbang keek je naar Bill die steeds meer dichterbij kwam, je wou weg rennen maar je lichaam wou niet mee. 'Do you finally understand that you don't have to act like that to me Keisha? Do you know that I can be the reason why your life can be a hell?' Terwijl Bill die woorden uitsprak stopte hij recht voor je neus. Hij boog zich langzaam naar je toe, terwijl je probeerde om weg te geraken maar nog steeds was heel je lichaam verlamd door angst. Bill drukte zijn hand tegen de muur, net naast je hoofd en boog zich naar je oor. 'I hope this will be the last time that you make this mistake, Keisha. You'd better think twice before you act like a bitch.' Een rilling gleed over je rug toen Bill de woorden zacht in je oor siste. Doodsbang keek je hem aan terwijl je zacht fluisterde 'Please, don't hurt me.' de trilling in je stem was ook Bill niet ontgaan. Met een gemene grijns keek hij je aan terwijl hij zacht siste 'I will think about it.' doodsbang schudde je hoofd terwijl je met je lippen de woorden 'Please' vormde. 'Sit down!' Geschrokken kromp je ineen toen Bill plots luid schreeuwde. Bill grijnsde gemeen waarna hij een stap achteruit zette zodat je op de bad rand kon gaan zitten. Bang keek je Bill aan terwijl tranen in je ogen blonken. 'Please, don't hurt me. I promise it, I will never act like that anymore. I...' 'Sit down!' Bill zei het rustig maar de dreiging in zijn stem zorgde ervoor dat je meteen deed wat hij zei. Snel liep je naar de bad rand waar je ging neerzitten. Bill had zich omgedraaid en volgde grijnzend alle bewegingen die je maakte. 'Now you're a good girl.' Bill grijnsde nog een keer waarna hij naar de lavabo liep en een washandje nat maakte. Hevig trillend zat je op de bad rand terwijl je doodsbang afwachtte wat Bill met je van plan was. Opstaan en proberen te vluchtten zou toch niet helpen aangezien de deur op slot was en Bill de sleutel had. En waarschijnlijk zouden de andere jongens je ook niet komen helpen, want iets in je zei dat het allemaal afgesproken was dat jij alleen met Bill in de badkamer zou overblijven. Nu je zo nadacht, alles klopte perfect. Eerst Gustav die je kwam troostten en zeggen dat alles goed was, daarna Gustav die je naar de badkamer bracht om je te verzorgen terwijl hij dat even goed in de keuken kon doen. En dan juist op dat moment dat Bill uit de badkamer kwam. Dat kon gewoon geen toeval zijn.

'Don't cry honey. You're wasting your beautiful tears.' Geschrokken keek je op toen je Bill's hand zacht over je wang voelde strijken. Bang keek je Bill aan, maar tot je verbazing keek hij je lief aan. 'Here' Hij gaf je het natte washandje, dat je dankbaar aan nam. Meteen wreef je zacht al het bloed dat aan je gezicht hing weg en legde je het even op je oog, nadat Bill het nog een keer had proper gemaakt. Een kreun van pijn kon je niet onderdrukken toen het koude washandje contact maakte met je oog. Bill nam het washandje aan als je het gebruikt had en spoelde het al snel af waarna hij het in de wasmand gooide. 'Thank you.' 'You're welcome.' De vriendelijkheid in zijn stem maakte je achterdochtig. Waarom deed hij zo? Had hij last van schizofrenie? Niet dat je het erg vond dat hij plots zo lief was, maar je vond het heel verdacht. Bill leunde tegen de lavabo aan terwijl hij je aan staarde. Ongemakkelijk keek je weg. Je moest hier echt weg, want hoewel Bill nu wel lief was vond je hem toch nog eng. In een snelle beweging stond je op terwijl je naar de deur toe liep. Maar toen besefte je dat de deur nog steeds op slot was. Meteen draaide je je om naar Bill, die nog steeds tegen de lavabo leunde terwijl hij met zijn ogen elke beweging volgde die je maakte.

'Euhm Bill, can you open the door please?' 'Don't you like it to stay alone with me?' Een grijns sierde Bill's mond toen hij het zei. 'Yes but...' 'You're lying Keisha.' De amusante ondertoon in Bill's stem en zijn ongelooflijke grijns zorgden ervoor dat je wantrouwig werd. Plots kwam Bill in beweging en liep hij zacht naar je toe. Bang keek je opzij om toch te kunnen ontsnappen als hij te dicht bij je in te buurt zou zijn. 'You can't escape Keisha, so don't make it to difficult for me.' Bang keek je Bill aan toen je besefte wat hij daarmee bedoelde. 'No, please don't...' 'Sht Keisha, you don't have to panic. If you listen to me, than it can go very quickly and than it isn't so bad for you.' Terwijl hij dat zei trok hij rustig zijn riem los en begon hij zijn broek los te maken. Geschrokken schudde je je hoofd. 'No please! Not again.' 'Sht Keisha, I won't fuck you. You're just going to entertain me.' 'No, I'm not going...' 'Oh yes you will.' De gemene grijns die tevoorschijn kwam op Bill's gezicht bezorgde je rillingen. Bill was nu nog op minder dan één meter van je af en versperde je de weg zodat ontsnappen onmogelijk was. Tranen brandden achter je ogen terwijl je je doodsbang tegen de muur drukte. Bill zette een grote stap naar je toe zodat je helemaal ingesloten was. Met een vlotte beweging ontdeed Bill zichzelf van zijn broek, die even later op de bad rand lag. Een traan gleed over je wang toen je merkte dat Bill al heel erg opgewonden was. Bill grijnsde gemeen en kwam toen nog dichter tegen je aan staan, zodat jouw buik tegen de zijne drukte. Zacht drukte hij een kusje op je oor terwijl hij zacht fluisterde 'I know you are a big girl, so don't cry anymore Keisha.' je kreeg kippenvel toen Bill zacht langs je nek likte. Geschrokken probeerde je Bill van je af te duwen maar Bill was sneller en greep je polsen beet. 'Don't Keisha.' Waarschuwend keek hij je aan terwijl hij je polsen stevig vast hield. 'On your knees.' Zacht maar toch dwingend duwde Bill je aan je schouders om laag. Hulpeloos liet je je op je knieën neerzakken, wetende dat je niets anders kon doen dan gehoorzamen aangezien er toch geen uitweg was. 'Now you're a good girl.' Bang keek je op naar Bill die je grijnzend aan keek. Maar omdat je nu op je knieën zat, zag Bill er nog angstaanjagender en groter uit dan daarvoor. Grijzend trok hij langzaam zijn boxer over zijn heupen en gooide hem net zoals zijn broek weg. Een tweede traan gleed over je wangen toen je Bill's erectie zag. 'I think you finally understand that you can better follow the rules.' Terwijl Bill dat zei nam hij je hoofd in zijn handen en dwong je om met je hoofd naar zijn erectie te gaan. 'No please Bill! Don't to this...' 'Be quiet!' Smekend keek je Bill aan terwijl je probeerde om zijn hand van je hoofd te halen, maar Bill verstrakte zijn greep enkel. Toen je gezicht op minder dan twee centimeter van zijn erectie was, begonnen de tranen als riviertjes over je wangen te lopen. Je wou opstaan en Bill een vuistslag verkopen maar je lichaam blokkeerden. Je kon niets doen, je zat als een rat in de val.

Huilend opende je je mond en nam je Bill's erectie in je mond toen Bill hard aan je haar trok. Met een afschuwelijke walging liet je je tong over Bill's erectie glijden. Bill dwong je sneller te gaan door harder aan je haar te trekken. 'Keisha! Waar ben je in hemelsnaam mee bezig! Hoe kan je dit laten gebeuren? Ben je dan echt zo laag gevallen dat je jezelf niet eens meer verdedigd!' De gedachten schoten razendsnel door je lichaam. Plots voelde je een grote afkeer door je lichaam heen gaan. Je had gelijk! Waarom liet je je zomaar doen door Bill? Hij was toch niet meer, en hij had al zeker niet het recht om je tot dingen te dwingen die je niet wou. Hij moest hier mee stoppen en wel nu!

Zonder er bij na te denken beet je hard op Bill's penis. Een harde schreeuw verliet Bill's lippen terwijl hij meteen je hoofd los liet en je achteruit duwde. Geschrokken zette hij een stap achteruit terwijl hij met zijn hand naar zijn penis greep. Luid gescheld verliet Bill's mond terwijl hij op zoek ging naar zijn boxer. Je zag je kans op vliegensvlug op te staan en de deur proberen open te trekken. Maar dan merkte je dat de deur nog steeds op slot was. Hulpeloos probeerde je aan de deur te trekken terwijl je luid gilde om hulp. Het enige wat je kon doen was hopen dat de chauffeur van de bus je hoorde en je zou komen helpen, aangezien de rest het toch niet zou doen. Luid gegil verliet je mond toen je plots hard aan je haar naar achteren werd getrokken. Hardhandig werd je omgedraaid en tegen de deur aangedrukt. Bill die je vast hield keek je woedend aan, maar zelfs dat was nog zacht uitgedrukt. Het leek wel alsof hij op het punt stond om je te vermoorden. 'Oh girl, you're so in trouble now!'

]Alweer de verkeerde keuze...En dit keer zou het niet ongestraft blijven...

Bedankt voor jullie leuke reacties!
Krijg ik deze keer weer?


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 7 okt 2010 - 20:43:
GO KEISHA!
GO KEISHA!
AHAAA
AHAA
AHA
AHA
AHAA!

EN EN JIJ VUILE ROTZAK!!
stomme idiote Bill!!
hoe kan hij haar DAT laten doen!!!
HOEEE!!!

snel verder<3


4passions
4passions zei op 7 okt 2010 - 15:37:
:o
Het was mss niet zo heel slim maar toch GOED ZO Keisha!!!

haha! dat had je niet verwacht he Bill, muahahaha!!! Blijven vecchten meid!

maar nu wordt het wel spannend:s
Verder?

xx