Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Zatch Bell!!!!!!! » Hoofdstuk 4

Zatch Bell!!!!!!!

8 okt 2010 - 7:59

898

2

200



Hoofdstuk 4

Get them SoraX'D

Kiyo ging kwaad naast Sora zitten.
“waar bemoeit me moeder zich mee!, ik ben het zat dat iedereen me zo achterna loopt!, zei Kiyo nijdig.
“Kiyo, kalmeer, het is je moeder, je kan niet voorkomen dat ze zich zorgen maakt, zei Sora en dacht aan zijn ouders.
“ja nou en, ze stuurt dat achterlijke kind achter me aan, ik ben verdomme 14 en nog moet ze weten of alles goed is, gromde Kiyo.
Zatch keek verdrietig naar Kiyo’s rug en liep toen huilend de klas uit.
“Zatch!, heb je nou je zin?, voegde Sora er boos aan toe.
“Ga zitten klas, zei hun leraar.
Sora maakte zich zorgen om Zatch, hij leek echt overstuur te zijn toen hij uit de klas rende.
“Sparky, siste Sora en Sparky draaide zich om.
“Wil jij Zatch zoeken? Hij is nogal overstuur dus troost hem een beetje, goed, zei Sora en Sparky knikte en sprong van het tafeltje.
Sparky rende door de stille gangen en vond nergens Zatch totdat hij besloot om op het dak te gaan kijken.
Daar zo vond hij Zatch maar ook Cain en Suzy.
“KIYO!, riep Zatch met tranen over zijn wangen.
“pika, zei Sparky en rende op Cain af beet hem in zijn hand en hij liet Zatch vallen.
“Sparky!, zeiden Suzy en Zatch tegelijk.
“waar is Kiyo?, vroeg Zatch met betraande ogen.
“Zatch, ik ben hier, zei de stem van Kiyo.
Zatch wilde van Kiyo wegrennen, maar Kiyo greep zijn arm.
“Zatch, ik was heel bot tegen je en dat spijt me, zei Kiyo en veegde tranen weg.
Zatch’s ogen vulde zich met tranen en Kiyo aarzelde niet en pakte hem beet.
“ik zoek al zo lang naar een soort van broer, wil jij mijn grote broer zijn?, vroeg Zatch met betraande ogen en Kiyo knikte.
Kiyo pakte Zatch beet en nam hem mee naar de klas.
De les was al afgelopen en nu hadden ze nog 1 uurtje school.
Sora, Kiyo, Zatch en Sparky zaten aan de kantine tafel.
“nog één misselijke middag en dan vrij, verzuchtte Sora vermoeid.
“Sora, nog even volhouden, zei Kiyo en Zatch keek glazig naar het broodje Yellowtail dat Kiyo in zijn hand had.
Sora keek naar Zatch en gaf hem zijn broodje Yellowtail.
“echt waar?, Sora?, zei Zatch verbouwereerd.
Sora knikte en Zatch pakte het aan.
De bel ging en Kiyo en Sora gingen langzaam naar hun klas.
“wat moeten wij doen?, vroeg Zatch met grote vragende ogen.
Kiyo keek Sora aan en Kiyo knikte.
“echt waar? Ik bedoel, bedankt Kiyo!, zei Zatch en ging tussen Sora en Kiyo lopen.
“nee, jij bedankt, Zatch, mompelde Kiyo.
Ze kwamen bij de klas en Sora schoof een bij.
Sora gaf hem een videogamespelletje en nog een broodje Yellowtail.
Mr Minaisaki gaf hen de opdracht om een opstel te schrijven om iemand wie je geeft.
Sora diep na om wie gaf hij het meest?.
“kom je eruit?, fluisterde Kiyo.
“nou…niet echt, ik heb een betere band met jou moeder en me broertje dan me eigen ouders, maar jij bent een goeie vriend dus ik schrijf het in het algemeen, zei Sora en begon toen een heel verhaal te schrijven.
Zatch en Sparky keken uit het raam en je kon zien dat die twee mekaar vertrouwde.
“Tijd is om!, zei Mr Minaisaki.
Sora pakte zijn opstel en liet het doorgeven.
Er ontstond een geroezemoes dat veel leek op negatieve gezag en een paar leerlingen wezen ook naar Kiyo en Sora.
“what the heck, is jullie probleem! Riep Sora boos toen hij zijn naam hoorde.
Het werd meteen stil en Sora pakte meteen zijn spullen en beende naar zijn kluisje.
Kiyo, Zatch en Sparky volgde erachteraan.
Sora rukte als een bezetene zijn kluisdeur open en gooide zijn uniform op de grond en deed zijn normale broek aan.
“Sora, wat ga je doen?, vroeg Kiyo en pakte het rode boek dat Zatch hem had gegeven.
“ik ga Axel en Riku slaan, ben het nu echt zat!, riep Sora kwaad.
Kiyo en Sparky keken elkaar aan en rende toen snel achter Sora aan.
Kiyo wist dat Riku en Axel pestkoppen waren sinds de kleuterschool maar ze gingen nu dus echt te ver.
Hij liet het boek vallen en het viel open.
Kiyo bekeek het boek beter en realiseerde dat hij de eerste zin kon lezen.
“Zakér?, wat heeft dit te betekenen? Nu niet, eerst Sora zien tegen te houden!, zei Kiyo en pakte de hand van Zatch en Sparky sprong op Kiyo’s hoofd om te zien waar Sora waar was.
Sparky spitste zijn oren en hoorde ergens een diep geluid dat veel leek op:
Go Sora Go!.
“we komen te laat, zei Zatch ongerust.
Kiyo sloeg het boek open en keek naar Zatch die niets in de gaten had.
“ZAKÉR!, riep Kiyo en Zatch’s ogen verdwenen en spuwde een krachtige straal uit zijn mond.
De straal ging helemaal door tot aan de deur en elektrocuteerde Axel en Riku.
“pikachu, zei Sparky en trok aan de broekspijp van Kiyo.
“oke Sparky, Thunderbolt!, riep Kiyo en wees op Riku en Axel.
Sora keek verbaasd naar achter en zag Kiyo en Zatch staan.
“Kiyo!, Sparky!, Zatch!, riep Sora en veegde wat zweet van zijn gezicht.
“kom, voordat je nog problemen krijgt, zei Kiyo en loodste Sora mee naar het hek.
Toen ze net halverwege waren hoorde Sora weer zijn naam en dit keer was het zijn 6 jarige broertje Roxas.
“Sora!, Sora!, ik heb een tien!, riep Roxas vrolijk.
“goed gedaan, jongen, zei Sora en streelde door Roxas zijn haar.
“Kiyo kijk eens, ik ben nu haast zo slim als jij!, riep Roxas en Zatch grinnikte.
“nog even oefenen, zei Kiyo glimlachend en Sora grinnikte.
“laten we naar een Ramenbar gaan en jullie gaan mee, zei Sora en trok Kiyo mee terwijl Zatch en Roxas erachter aan liepen.


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 8 okt 2010 - 20:37:
Awwww Roxas is zooooo cuteeeeeee hier, komt ie aan:
'Sora, Sora, ik heb een tien!'
Awwww
En ik lag echt helemaal dubbel toen Sora van plan was Axel en Riku te gaan slaan


pikafan10
pikafan10 zei op 8 okt 2010 - 17:11:
aww, 6 jarige Roxas=3
zie het al voor me
ik dacht eerst dat je hem 7 jaar ging doen?
je zei het zelf