Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Ayreon » Into The Electric Castle » De Tuin Van Emoties

Into The Electric Castle

8 okt 2010 - 17:43

371

0

294



De Tuin Van Emoties

Stem: Ziedaar. De sterren torens van the Electric Castle! Zie hoe hoog ze zijn in de lucht. Kijk dan hoe prachtig hij is. Maar eerst, mijn zeven zoekers, moeten jullie door de planten van de tuin van Emoties. Adem diep in en ruik alle heerlijke aroma's van eeuwige emoties...

Hippie:
Het is best wel prettig gestoord hier... In deze wereld van Fansasie. Waar niemand anders heen kan... Op deze planeet ben ik verwijderd van de realiteit. Zonder me ook maar even zorgen te maken...

Egyptenaar: Amon-Ra, ben je gekomen om mijn toekomst te bezegelen?
In de tuin van Emoties?
Bevrijd mijn KA, hoeveel langer moet ik wachten? In de tuin van Emoties.

Hippie: Ik ben ver in de ruimte, In ruimtelijke meditatie... Om mijn innerlijke Ik te vinden... Ik word zo High van liefde... Spirituele vibraties... Om slechte Karma vrij te laten...

Romijn: Raap jezelf bij elkaar en volg mij!
Barbaar: Heey... Wie zij dat jij de leiding mocht nemen?
Romijn: Ik zorg dat jullie niks overkomt.
Barbaar: Wat voor soort of god denk je wel niet dat je bent?
Romijn: Een vechter is wat ik ben
Barbaar: Nee ik ben de WOLF en jij bent maar een Lammetje.
Romijn: Als je twijfelt aan mijn krachten zul jij niet lang meer leven!
Barbaar: Jij zult je oorlog beeindigen aan het uiteinde van mijn zwaard!

Roman: We'll break away by my command
Barbarian: No we'll crush our foe and quell this land
Roman: You cannot kill what's already dead
Barbarian: Whoever rivals me will lose his head
Roman: You'll endanger all our precious lives
Barbarian: Well I don't care, I will survive
Roman: I'm the only one who can set us free
Barbarian: Go chase your ghost and leave me be

Indiaan: En de stemmen in de lucht maken ons helemaal gek.
Angst en Droefigheid... Het einde is dichtbij... Geesten verschijnen... De legende is hier...

Toekomstman: Het moet onze negatieve emoties aantasten. We worden bestuurd door een soort van computer ofzo... We moeten proberen onze emoties te verbergen... Als we ooit deze Sience Fiction droom willen stoppen.
We moeten onze gedachten weghouden van agressie en angst. Het is de enige manier om uit deze koude machine te komen... Als we ons verzetten tegen deze emotionele zooi... Kunnen we beter als een team werken.

(The Garden Of Emotions)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.