Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Zatch Bell!!!!!!! » Hoofdstuk 5

Zatch Bell!!!!!!!

19 okt 2010 - 18:34

693

1

201



Hoofdstuk 5

“laten we naar een Ramenbar gaan en jullie gaan mee, zei Sora en trok Kiyo mee terwijl Zatch en Roxas erachter aan liepen.
“Sora? Moeten we niet eerst naar papa en mama?, vroeg Roxas toen ze bij Yanaki’s Ramentent.
Rox, zouden papa en mama jou eerste echte tien vieren hier zo? Vroeg Sora.
Roxas knikte en at in stilte zijn noedels op.
Ondertussen waren Zatch en Kiyo een wedstrijd “Noedels-eten”¯ begonnen.
Sora grinnikte, toen Kiyo na het zevende bord over zijn nek ging en naar buiten rende.
“ik heb gewonnen!, riep Zatch en er bengelde een noedelsliert langs zijn mond.
“ja, en je noedels hangen er nog naast, grinnikte Sora.
En veegde Zatch’s mond schoon.
Roxas was erg moe van de drukke dag dat hij inslaap was gevallen op de tafel.
Sora rekende af en nam Roxas op zijn rug.
“gaat het?, vroeg Kiyo fluisterend.
Sora knikte, Roxas was niet zo zwaar dus het ging met gemak.
Hij had nog steeds zijn rapport in zijn handen.
Toen ze thuiskwamen brandde er licht in de woonkamer en Kiyo deed voor Sora de deur open.
“zie je morgen Sora, zei Kiyo en ging toen ook naar huis samen met Zatch.
“tot morgen, zei Sora zacht en zwaaide hem uit.
Het was 19:00 en het was dus nu ook wel bedtijd voor Roxas.
Sora deed zijn schoenen uit en bracht Roxas naar boven, deed zijn schoenen uit en legde hem in bed.
En liep toen zachtjes zijn kamer uit en ging naar beneden.
Voor het eerst in zijn leven zaten zijn ouders op de bank tv te kijken.
“hoi, zei Sora aarzelend en zijn vader keek langzaam om.
“Sora, jongen waar bleef je zo lang? We zijn vanmorgen gearriveerd uit Kyoto, zei Cloud.
“en hoe lang blijven jullie?, vroeg Sora verbitterd.
“één week, antwoordde zijn moeder.
Sparky keek gespannen vanuit de deuropening naar Sora.
“ik ben op me kamer, gromde Sora boos en liep stampvoetend naar boven rukte zijn deur open en sloeg hem keihard dicht.
En gooide zijn schooltas op bed neer.
Hij zag vanuit zijn raam dat Kiyo en Zatch iets aan Hana vertelde.
Soms voelde Sora zich zo alleen en verlaten dat hij gewoon bij Kiyo en zijn moeder wilde wonen.
Maar toen zag hij ineens dat beeld toen hij net zo oud was als Roxas en Zatch.
Hij nam een beslissing hij ging nu naar Kiyo.
“kom Sparky, zei Sora maar hoorde toen zijn naam en keek uit het raam, het was Zatch.
Sora vloog naar beneden en deed snel zijn schoenen aan.
“waar ga jij zo laat nog heen?, vroeg Aerith vanuit de woonkamer.
“Blokje lopen, loog Sora en hield zijn hand op de deurknop.
Ze deed een poging om hem tegen te houden maar Sora sloeg de deur al dicht.
Hij rende het tuinpad af en ging rechtsaf naar Takamine en belde aan.
Sora hoorde dat Zatch naar de deur stormde om open te doen.
“Hoi!, Sora!, zei Zatch vrolijk.
“hey, Zatch, waar is Kiyo?, vroeg Sora, maar hij had dat nog niet gezegd of Kiyo kwam al naar beneden.
“Sora, ik moet je dringend spreken, zei Kiyo ernstig.
“ik kom al, zei Sora.
“uhm… Zatch blijf jij bij Sparky?, vroeg Kiyo.
“oké, zei Zatch en pakte iets dat op een pretzeldoosje leek met Vulcan 300 erop.
Sora wachtte totdat Kiyo binnenkwam.
“moet je lezen, zei Kiyo en gaf hem dezelfde brief die Zatch hem had gegeven beet.
Sora las hardop voor:

Beste Kiyo, gefeliciteerd met je veertiende verjaardag,
Ik stuur deze jongen Zatch Bell genaamd, naar je toe om wat minder van school te spijbelen en meer naar buiten te gaan,
Behandel deze kleine jongen als je eigen broertje en niet als straatvuil,
Ik heb hem gevonden buiten Engeland, hij was zwaar verwond toen ik hem vond,
Doe de groetje aan Hana- chan,
Je vader.


“Kiyo, wat betekent dit?, vroeg Sora aarzelend.
“daar ben ik ook nog op onderzoek uit, maar het lijkt erop dat ik nog wel even aan Zatch vast zit, zei Kiyo en plofte op bed.
“wat is daar mis mee, Zatch is zo een lieve jongen, zei Sora toen de deur op een kiertje stond.
“weet ik niet, antwoordde Kiyo en Zatch kwam binnen gelopen.
“Kiyo, ik verveel me, zeurde Zatch.
Sora glimlachte en Sparky sprong op zijn schouder.
“Kiyo, je kan Zatch niet terug sturen, hij heeft je nodig, zei Sora en zette Zatch op zijn linkerschouder.
Er viel toen een lange stilte en Zatch was in slaapgevallen tegen Kiyo en Sparky tegen Zatch.


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 11 okt 2010 - 21:16:
Roxas is zoooooooooooooooo cute hier
De hele tijd al eigenlijk