Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » -- I need somebody to love -- [JDB] » -- I need somebody to love -- [Part One]

-- I need somebody to love -- [JDB]

10 okt 2010 - 8:57

257

2

187



-- I need somebody to love -- [Part One]

Eerste hoofdstuk wat vind je?

Waarom nou ik? Brommend pak ik mijn spullen in en rits ik de rits dicht van mijn koffer. Dit word de eerste keer dat ik écht in een beroemdheid ga zien. Ook al is het niet echt het beroemdheid die ik verwachtte, ik dacht eerder aan Lady Gaga of Ryan Sheckler. Plots verstijf ik als ik een auto hoor remmen en er aangebeld word. O nee! Het is zo ver. Ik open de deur en daar staat de manager van Justin. ‘hey.’ ik leunde onhandig tegen de deurpost en hij glimlachte. ‘Pak je spullen maar, we gaan!’ ik knikte en pakte snel mijn twee koffers en twee sporttassen. ‘zo de tour duurt maar vier maanden hoor.’ ik verkleurde en glimlachte wat verlegen. ‘naja, kom maar ik help wel.’ hij pakte een koffer van mij aan en een tas en zo liepen we met elk een sporttas en koffer naar het busje dat er stond.

‘spannend?’ Vroeg hij zodra we over de snelweg reden. ‘beetje.’ antwoorden ik en keek uit het zijraampje. Ik nam de hele weg naar het gebouw waar Justin zat goed in me op. Stel als ik weg wil vluchten omdat ik het niet meer aankan? Ik grinnikte om mijn gedachtes, al die vooroordelen… Plots stond de auto weer stil en keek Scott Braun me glimlachend aan. ‘Zo we zijn er.’ Ik maakte mijn riem los en opende de deur. Meteen kwam er iemand naar me toelopen, die verdacht veel op Justin Bieber leek.

Als je een reactie achter laat krijg je een Justin Bieber-koekje


Reacties:


ChupaChups
ChupaChups zei op 9 jan 2011 - 21:59:
verdeer
en stuur mij ook een berichtje dan


Belieber13
Belieber13 zei op 11 okt 2010 - 17:04:
Verdeeeer<3
Kan je me een berichtje sturen als je een nieuw hoofdstuk hebt?

xxx