Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Surprise.. » Vierde

Surprise..

10 okt 2010 - 17:33

210

1

210



Vierde

Ik loop naar school. Geen zin. Je kent het wel. Je huiswerk niet gemaakt, omdat de hond de printer heeft opgegeten, je kleren niet gewassen, omdat de wasmand ze niet kwam halen, je schoenen kwijt omdat ze uit de kast gesprongen waren en nog meer van dat leuks. Waarom heb ik toch altijd pech?

"Sasha, ga jij even naar de directeur, wil je?" Het kutwijf van Duits kijkt me breed glimlachend aan, alsof ze me net een koekje heeft aangeboden in plaats van me eruit te sturen.
"Waarom?" Voor deze ene keer heb ik nu eens écht niets gedaan!
"Je maakt je taken niet, je punten zijn ondermaats en je kan nauwelijks de oefeningen volgen. Ik zie niet in wat je hier nog doet," zei ze met diezelfde misselijke grijns. Heks dat ze is, als ik een oven had, zou ik haar erin duwen!
"Behalve u irriteren, heb ik hier geen doel," zei ik sarcastisch. Die hoer weet goed genoeg dat ik dyslexie heb!
"Vuile hoer!" flap ik eruit. Ik sla geschrokken mijn handen voor mijn mond. Ze kijkt me woedend aan, de klas lacht. Ik ben behoorlijk populair, deels te danken aan het feit dat mijn pappie beroemd is, deels aan mijn grote mond.
"ERUIT!" krijst ze.
Oh-oh... Ik denk dat kleine ik problemen heeft...


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 8 dec 2010 - 12:14:
Hehehe, ze is cuwl. En, nou ja. Buh. Je moet eens verder gaan aan je verhalen!