Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I wanna be more like you » 4. I’m the son of Rage and Love

I wanna be more like you

11 okt 2010 - 20:31

613

1

205



4. I’m the son of Rage and Love

Tony ging wel opletten wanneer hij wat gebruikt.
Zijn moeder is meer gaan werken, en daar maakt Tony gebruik van.
Gelijk na school wordt de eerste joint weer aangestoken. Hij blijft nog een hele tijd met Jimmy en nog wat mensen rondhangen. Meestal heeft Jimmy weer goed spul. En Tony, als vaste klant, maakt daar graag gebruik van.
Tony besteed veel minder aandacht aan school. Maar hé, wie wil er nou iets leren voor de toekomst waar je uiteindelijk niets meer mee doet? Waarom zoveel bezig zijn met wat er nog komen gaat? Hij leeft nu. Misschien wordt hij over 3 minuten platgereden door een vrachtwagen. Wat heeft hij dan nog aan school?

De dagen erop valt het Tony op dat Jimmy niet op school is. Niet dat Jimmy nooit spijbelt, maar dat duurt nooit zo lang.
Hij was bijna door de drugs heen. En als hij niet meer had, zou hij echt gek worden.
Kort samengevat; Hij had Jimmy nodig, en snel!

Wanneer hij naar huis loopt langs het park ziet hij Jimmy staan.
Waar was je al die tijd? Vraagt Tony.
Op weg naar de stad. Denk je nou echt dat alles wat ik verkoop gewoon uit de lucht komt vallen? Vraagt hij.
Geen idee. Normaal duurde het niet zo lang voordat je terug kwam. Zegt Tony.
Normaal gesproken duurt het inderdaad minder lang. Daardoor heeft mn ma er nu gebruik van gemaakt om in mn kamer te zoeken. Ze zocht met haar dronken kop naar drank en ze vond de drugs. Zegt Jimmy.
Auwtsh.
Vervolgens heeft ze me het huis uit gekicked.
En nu? Waar overnacht je nu? Vraagt Tony.
Ik heb vanmorgen pas gehoord dat ik niet meer welkom was. Gelukkig heb ik al een kraakpand gevonden. Zegt Jimmy.
En wat ga je nu doen? Ik bedoel, je kunt er elk moment uitgegooid worden door de politie. Zegt Tony.
Ik blijf er zo lang het goed gaat. En als ik eruit gegooid wordt is het pech. Dan moet ik wat anders vinden. Zegt hij. Trouwens, dat brengt me weer bij een ander onderwerp. Kun je me helpen?
Ja hoor. Waarmee?
Ik heb nog wat spullen thuis liggen die ik niet achter wil laten. Je weet wel wat ik bedoel. IK ben van plan om het vannacht terug te stelen. Zegt Jimmy.

Die nacht staat Jimmy bij Tony voor de deur om hem op te pikken.
Wanneer Tony buiten is gaan ze gelijk dor naar het huis van Jimmy.
Tony is nog nooit bij Jimmy thuis geweest. Hij wist niet eens waar Jimmy woont, bedenkt hij zich ineens.
Dit wordt dus de eerste en de laatste keer.
Bij Jimmy thuis sluipen ze via zijn raam naar binnen. Ze pakken alles wat ze nodig hebben en gaan er dan weer vandoor.
Wanneer ze bij het kraakpand slash nieuwe huis van Jimmy aankomen herkent Tony het.
Dit is toch waar dat feest gegeven werd? Vraagt hij.
Dat klopt. Zegt Jimmy.

Vanaf dat moment is Tony heel vaak te vinden in het kraakpand.
Eigenlijk is hij afhankelijk van Jimmy. Door dat Jimmy hem elke keer de drugs verkoopt kan hij niet meer zonder.
Tot het op een avond niet helemaal gesmeerd loopt.
Ze zijn beiden al helemaal van de wereld als de politie langs komt.
Jimmy is de eerste waarbij het doordringt dat ze een probleem hebben.
Tony, we moeten weg. De smerissen zijn er. Zegt hij.
Tony blijft eerst nog een beetje suf rondtollen en begrijpt daarna pas de boodschap.
Ze pakken wat ze nodig hebben en maken dat ze wegkomen
Waar moeten we nu heen? Vraagt Tony.
Geen idee. We moeten weer een nieuw kraakpand vinden hier. Zegt Jimmy.
Ik heb een beter idee. We kunnen ook naar een grote stad gaan. Daar zijn vast genoeg panden te vinden. Zegt Tony.
En hoe wilde je daar komen? Vraagt Jimmy.
Daar heb ik al wat op bedacht. Zegt Tony.


Reacties:


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 11 okt 2010 - 20:35:
A-oooohh
*wilt meer*
*veeeeeeel meer*

[/heeftookalgeeninspovoorreacties]