Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I wanna be more like you » 5. City of the damned

I wanna be more like you

11 okt 2010 - 20:43

319

1

220



5. City of the damned

Ze gaan naar het huis van Tony. Ze sluipen binnen. Even zoekt Tony naar de sleutels, maar heeft ze al snel gevonden.
“De auto mogen we vast wel even lenen.” Zegt hij tegen Jimmy.
Ze gooien de spullen in de achterbak en gaan er vandoor.
Wanneer Tony in de achteruitkijkspiegel kijkt ziet hij het licht aan gaan in de slaapkamer van zijn moeder.
Hij geeft nog wat extra gas.
“Waar gaan we heen?” Vraagt Tony.
“Geen idee, jij rijdt.” Zegt Jimmy.
Ze besluiten om borden te volgen naar het centrum van Oakland, California.
Het was toch nog flink zoeken, maar ze vinden een leegstaand pand.

De dagen erop bestaan vooral uit dealen.
Er zijn genoeg mensen te vinden die geïnteresseerd zijn. Op die manier bouwt Jimmy een klantenkring op.
Door dag in dag uit zo te leven beseft Tony dat het eigenlijk niets voor hem is.
Het liefste wil hij weer naar huis. Maar dat gaat niet zomaar.
Hij moet de rest van zijn leven mensen en winkels beroven om rond te komen. Voor altijd zal hij op de vlucht zijn voor de politie. En voor altijd zal hij in een kraakpand wonen.
Hij laat niets aan Jimmy merken. Hij moet gewoon doorzetten.
Wanneer hij onder een tunneltje doorloopt ziet hij de tekst “City of the Damned” op een van de muren staan.
“Dat is momenteel wel een heel toepasselijke tekst.” Mompelt hij in zichzelf.
Eenmaal in het overdekte winkelcentrum is het erg druk.
De mensen botsen regelmatig tegen elkaar op, zo druk is het. Dat maakt het voor Tony een stuk makkelijker om geld te stelen.
Aan het eind van de dag heeft hij meer bij elkaar verzameld dan verwacht.
En hij hoefde maar één keer op de vlucht te slaan voor iemand die hem door had. De man had hem al snel uit het oog verloren door de menigte mensen.
Nu is Tony op weg naar zijn thuis.
Met het extra geld van vandaag koopt hij wat te eten. Bij Jimmy koopt hij nog wat drugs.


Reacties:


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 18 okt 2010 - 17:56:
Ja, dat is wel 't makkelijkste manier om te stelen
*Gaat snel verder lezen*