Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Zatch Bell!!!!!!! » Hoofdstuk 6

Zatch Bell!!!!!!!

12 okt 2010 - 7:55

561

1

159



Hoofdstuk 6

Zatch is awesomexD

“het is nog zo slecht nog niet, zei Kiyo toen de klok op 00:00 stond.
“kleine broertjes zijn niet erg om te hebben, het is juist leuk, zei Sora en keek naar buiten.
“misschien heb je gelijk en moet ik het een kans geven, zei Kiyo en streelde door het haar van Zatch.
“Sora, zie je dat matras?, vroeg Kiyo en wees naar een vierkant, dat leek op een kussen.
Sora gooide de deken op en Kiyo deed de mantel van Zatch uit zodat hij alleen nog in zijn ondergoed lag.
Kiyo dekte toen Zatch toe en begon zichzelf uit te kleden.
“dan ga ik ook maar naar huis, zei Sora en Kiyo knikte.
“we moeten morgen maar gaan shoppen, zei Kiyo met een ernstig vertrokken gezicht.
“dat word lachen, zei Sora met een brede grijns.
“of me moeder, die vind dat soort dingen altijd leuk, zei Kiyo en liep met Sora naar de voordeur.
“laten we maar eerst zien wat dat rode boek betekent, ik zag toen ik hierheen ging, dat er nog een creep met zo een boek maar dan een blauwe, zei Sora met opgetrokken wenkbrauwen.
“dat zoeken we morgen wel uit, zei Kiyo en onderdrukte een geeuw.
“welterusten, zei Sora en liep toen terug naar huis.
De volgende ochtend.
Sora werd wakker gemaakt door een opgewekte Roxas.
“Sora! Sora!, riep Roxas en schudde zijn broer wakker.
Sparky rekte zich al uit.
“tisser?, mompelde Sora slaperig.
“Mama en Papa zijn thuis!, riep Roxas vrolijk.
O natuurlijk Roxas lag gister al in bed! Dus hij kon dat nog niet hebben geweten, dacht Sora.
“dat wist ik al, sorry Rox, maar je was gisteravond zo moe dus ik heb je laten slapen, zei Sora en Roxas gaf zijn broer een dikke knuffel.
“maar ga je nog met mij en Zatch naar de speelplaats, Naomi is echt een bullebak, zei Roxas met grote twinkelende ogen.
“nou, ik ging eigenlijk met Kiyo naar het winkelcentrum, maar je mag mee? Kan je nog iets uitzoeken voor je eerste tien, zei Sora met een knipoog.
“ik ga, als Zatch ook gaat, hij is mijn vriend!, zei Roxas met zijn teddybeer zwaaiend door de kamer.
“voor uit, aankleden jij!, grinnikte Sora en liep naar de wastafel.

“Ondertussen bij Kiyo en Zatch”¯
“Kiyo! Kiyo!, word nou wakker!, riep Zatch en schudde Kiyo wakker die probeerde door te slapen door de herrie die Zatch maakte.
“wat is er nou, gromde Kiyo slaperig.
“Roxas en Sora komen zo!, schiet nou op!, riep Zatch en sprong van het bed.
Zatch rende de kamer van Kiyo uit toen Kiyo weer neerviel op het bed.
“oke, jij gaat niet luisteren?, mompelde Zatch in zichzelf.
Hij vulde een emmer met ijskoud water en droeg hem naar Kiyo.
En gooide toen de emmer met water over Kiyo heen die het uitschreeuwde van woede.
“ZAAAAAAAATCCCCCHHHH! Schreeuwde Kiyo woedend.
Zatch rende grinnikend de trap af naar Hana.
“Zatch, wat gebeurt er?, vroeg Hana geschrokken.
“ik wilde Kiyo wakker maken maar hij luisterde niet dus ik pakte een emmer koud water, zei Zatch met een onschuldige blik.
Hana moest er toch wel om lachen.
De deurbel ging en Zatch rende naar de deur.
“Sora!, Roxas!, riep Zatch en sprong Sora in zijn armen.
“goeie morgen, Zatch, heb je zin in vandaag?, vroeg Sora toen hij Zatch in zijn armen hield.
“ja, ik denk alleen dat Kiyo een beetje boos is, zei Zatch met een onschuldige blik.
“Zaaatccchhh!, gromde Kiyo en kwam ziedend van woede naar beneden.
Zatch greep Sora beet en Kiyo zag toen pas Sora en zijn broertje.
“hoi, Sora, zei Kiyo onschuldig.
Sora barstte toen in lachen uit


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 12 okt 2010 - 18:52:
ROXAS IS ZO CUTEEEE!
En Zatch is awesome :'D