Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Ayreon » Into The Electric Castle » De Kasteelhal

Into The Electric Castle

12 okt 2010 - 20:13

163

0

270



De Kasteelhal

Stem:
Uiteindelijk! Jullie betreden The Electric Castle! Hier in deze hall waar schaduwen bang zijn voor het licht - Hier word je met je verleden geconfonteerd. Als je gemoord hebt. Wees dan voorzichtig voor de vraak van Geesten die mensen aanzien voor vis!

Barbaar: Gehuil van uit het graf weerkaatst in mijn oor. Ze komen vanuit mijn donkerste angsten. Gezichten uit het verleden komen weer boven. De vrouwen die ik verkracht heb, De mannen die ik vermoord heb...

Schaduwen van de dood glijden over de muur. Demonen dansen in de kasteelhal.

Ridder:
Ik roep uit naar het zwaard, de machtige Excalibur, laat mij de kracht hebben om mijn reis te voltooien. Ik roep uit naar mijn koning en de ridders van de ronde tafel. Geef mij de moed om deze test te overwinnen. Ik roep uit naar Merlijn, de machtige tovenaar, geef me de magie om mijn pijn te stoppen.

Schaduwen van de dood glijden over de muren. Demonen dansen in de Kasteel hal...

(The Castle Hall)


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.