Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » SYTYCD - Yes, I Can! » And Five

SYTYCD - Yes, I Can!

14 okt 2010 - 20:39

392

1

241



And Five

"Dag Lorenzo." Waarom moest ik mijn naam zelf zeggen en hij niet? Stomme Jan Kooijman.
"Hoi." Typisch Hollands antwoord. Ik ga misschien nog houden van onze noorderburen.
"Wat ga jij voor ons doen?" De vogeltjesdans. Haha, stel je voor, wat een billenkletser! Jana, gedraag je!
"Ik ga wat freestylen, beetje X-move."
"X-move?" Hé, ik ben toch niet dom! Of die Euvgenia is OOK dom, dat is ook een mogelijkheid. Laten we hopen dat het de eerste is.
"Nou, ik ben benieuwd." Ik ook Jan, ik ook. Ik zit op het puntje van mijn stoeltje, dat verrassend comfortabel zit.
Muziek.

Jezus Christus in naam van onze God, zoon van Maria! Heeft die knul wel botten in zijn lijf? Denk het niet, zoals hij daar stond te wriemelen! Net een regenworm, je weet wel, als je hem in een potje met water legt. Maar wat knap! Hij is helemaal buiten adem, maar rond zijn lippen speelt een zelfvoldane grijns.
Look: check. Lach: check. Ogen: check. Dansen: check. DING DING DING! Ik heb een kanjer gevonden! Af, dames, van mij! ( en heren als er van de andere kant tussen zitten) Alsjeblieft, laat hem niet homo zijn, God, ik smeek u op mijn knieën!
"Lorenzo, dat was echt een steengoeie auditie, weet je dat?" Jan, natuurlijk weet hij dat!
"Ja." Zie je. Waarom val ik toch altijd op arrogante eikeltjes? Maar wat kan hij dansen! Tegen zo iemand kan ik het nooit halen in de bootcamp, ik ben nu al ten dode opgeschreven, nog voor het begonnen is! Ach, we gaan er het beste van maken, om het even kakkerig te zeggen.
"Geen woorden voor, man, BOOTCAMP!" Lorenzo grijnst nog breder, zo meteen scheurt zijn bek nog! Maar wat een mooie lach, zucht, zwijmel, appelflauwte.
Ik sta recht en loop naar de deuren. Nog voor ik goed en wel op de gang ben, is Lorenzo me rond de hals gesprongen. Iew, zweet, bah. Wacht, knappe jongen knuffelt me, njam!
"Sorry, ik ben gewoon ontzettend blij," zegt hij opgewekt. Hij laat me vlug los, en zijn geur verdwijnt langzaam uit mijn neus. Jammer.
"Man, jij bent echt ontzettend goed!" roep ik uit. Hij lacht, verlegen deze keer.
"Ben je nu verlegen?" vraag ik plagerig.
"En op So You Think You Can Dance ontmoet je ook nieuwe mensen. Misschien zelfs toekomstige liefdes?" Oh, die Dennis heeft echt zo'n klote timing! Rot op, idioot, zie je niet dat ik met een hottie praat?


Reacties:


xBittersweet
xBittersweet zei op 13 okt 2010 - 21:52:
Ge-wel-dig
Ik heb nu besloten dat dit toch echt een lange reactie gaat worden. Nou ja voor mijn doen =P

Stomme Jan Kooijman.


Mwah dit is dan het enige minpunt aan t verhaal haha.
Omg I love Jan kooijman, een van de reden waarom ik SYTYCD kijk haha....en om Dan Karaty, en Eldrick én Lorenzo....

Maar echt serieus jou schrijfstijl is zó goed, en echt heel droog I love it/
Dus snel verder? + Melding? *puppyeyes* ??